Mercedes Sprinter slabo vuče iznad 3000 o/min
Riječ je o Sprinteru 211 CDi snage 80 kW, motor je prešao 186.000 km. Na 183.000 km reparirana je turbina i napravljen kompletan servis, motor radi mirno i bez problema, ali nekad neće preko 3000 okretaja, a nekad ide sasvim normalno i konstantno vuče. Iz ispuha smrdi, je li moguće da je katalizator začepljen ili u čemu može biti problem? Moram napomenuti da je cijeli sustav (intercooler i ostalo) ispran prije ugradnje ispravne turbine, tako da to možete zanemariti. Prije svake vožnje kombi je zagrijavan i nikad nije divljano, ne troši ni kapi ulja.
Izmjerite tlakove kompresije i ako su veći od 29 bara problem bi mogao biti u blokiranom ispušnom sustavu ili turbopunjaču. Budući da ste motor servisirali kod jednog mehaničara koji je napravio dosta zahvata, savjetujem vam da otiđete kod drugog, najbolje specijaliziranog servisera za dizelske motore.