Mercedes CLK 270 CDI hladan slabo pali

Imam Mercedes CLK 270 CDI iz 2003., noviji model. Problem je u tome što kad je hladan pali tek iz trećeg ili četvrtog pokušaja. Mijenjao sam brizgalice (dizne), ali sam stavio rabljene, mijenjao sam i crijevo koje ide od filtra goriva do pumpe jer je puštalo naftu. Je li moguće da su brizgalice loše ili je u pitanju nešto drugo?
Kad dizelski motor u hladno jutro teško pali, najprije treba posumnjati na kompresiju. Naime, dizelski motor nema svjećice, nego se gorivo samo pali ubrizgavanjem u vrući zrak, a zrak se zagrijava komprimiranjem. Ako prostor za komprimiranje usisnog zraka u drugom taktu propušta (zbog istrošenih klipnih prstena, cilindara, ventila ili sjedišta ventila), ne može se povisiti tlak zraka, čime se zrak zagrijava te se ne postižu potrebne temperature. Zbog toga najprije izmjerite tlakove u cilindrima, uz pokretanje motora, i ako su niži od 27,5 bara, to je uzrok. Ništa neće pomoći dok to ne sanirate. Ako su tlakovi u redu, provjerite senzor temperature (ako na niskoj temperaturi pokazuje visoku, tada upravljačka elektronika ubrizgava premalu količinu goriva). Uz to je preporučljiv servis visokotlačne pumpe i brizgalica te na kraju i turbopunjača.
13.01.2010.