Ibizin problem pri kišovitom vremenu

Imam Seat Ibizu 1.4., 1999. god., i pojavljuje se problem pri kišovitom vremenu. Naime, po kiši moram dobro paziti kako vozim automobil jer ako slučajno naletim u lokvu vode, više ga ne mogu upaliti. U tom slučaju mora najprije odstajati, odnosno mirovati oko dva sata da bi ponovno mogao upaliti. A kada je vani vlažno vrijeme, dok se ne zagrije motor, instrumentna ploča “divlja” (stalno se vraća na nulu). Usto, htio bih istaknuti da s donje strane motor nema oblogu pa ne znam je li to uzrok toga problema. Malo sam se savjetovao s vozačima koji voze Seat (npr. kolega ima Cordobu) pa kažu da i kod njih postoji isti problem. U servisu o tome ne znaju ništa reći. Molim pomoć.
Problem je u činjenici da motor s donje strane nema oblogu i zbog toga je instalacija Seata Ibize osjetljivija nego u Volkswagenu Polu. Možete poboljšati stanje ako promijenite visokonaponske kabele, odnosno poprskate ih sprejem poput WD40.
27.10.2009.