Golf 2.0 GTI se guši

Imam problem s automobilom marke VW Golf III, 1994., 2.0 GTI 16V, 110 kW, 150 KS, prešao 130.000 km. Naime, auto se na uzbrdici počne gušiti (kao da mu je nestalo goriva), ponekad se ugasi, a ponekad se vrati u normalu nakon kratkog rada u leru. U zadnje vrijeme čim osjetim da mu padaju okretaji prilikom opisane vožnje, prebacim u nižu brzinu i pritisnem papučicu gasa do kraja - nakon nekoliko metara "uhvati" i nastavim vožnju kao da se ništa nije dogodilo. U početku se problem javljao samo pri velikom brzinama (autoput), a zatim na uzbrdici pri velikim brzinama. Nakon popravka u ovlaštenom servisu EURO DAUS problem se javlja svakodnevno ne uzbrdici i to kada moram usporiti zbog automobila ispred sebe - auto počne snažno trzati i ako nema prostora za pretjecanje trebam stati, jer ga može "izvući" jedino povećanje brzine. Provjerio sam kompresiju na jednom cilindru je malo slabija, na ostalima je u redu. Tijekom ove godine u navedenom ovlaštenom servisu je izmijenjeno (sve sam doslovno prepisao s računa): zueuvertei, kappe, prsten, termo-regulator, geber, lambda sonda (ovo dvoje posljednje rađeno je zadnje od svega i rečeno mi je da je to jedini kvar koji kompjutor očitava), te je popravljeno ili regulirano: čišćenje leptir-zak-lopke, popravljen vod za gorivo, davac temperature demontiran i montiran, razdjelnik paljenja demont. i mont., te je više puta vrijeme paljenja provjereno i podešeno. Auto je nakon svega toga u gorem stanju, što sam već opisao; ne pali iz prve kad je hladan i često se gasi u gradskoj vožnji, ventilator mu se još uvijek pali nakon npr. napornijeg uparkiravanja. Dva puta sam reklamirao rad servisera, ali problem nije uklonjen. Dakle, kompjutor više ne očitava nikakav problem, motor je uredan, pa mi je preporučeno da mijenjam dio po dio, što ne dolazi u obzir. To je i razlog ovako dugom pismu, jer zbilja ne znam što više ima veze s čim! Unaprijed zahvaljujem, Boris
Ako servisni kompjutor ne očitava nikakvu grešku s memorije ECU centrale to ne znači da grešaka nema. Uz pomoć servisnog kompjutora moguće je otkriti samo 30 posto grešaka, ostale se otkrivaju pojedinačnim ispitivanjem pojedinih komponenata i parametara. U ovom slučaju najprije treba pregledati sve relevantne faktore mehaničkog sustava kada je to obavljeno ispituju se dijelovi sustava ubrizgavanja (ima ih puno). Nakon ovoga ako je potrebno ostaje još sustav paljenja i njegove komponente. U svakom slučaju nužan je temeljit pregled i servis motora

Oznake:

18.11.2008.