Dotrajao motor Sharana

Imam VW Sharan, 1996. g., 2.0 benzinac, 117 KS, 250.000 km. Kada sam ga kupio imao sam problem da ujutro kad ga upalim radi na 400-500 okretaja, nakon minute se podigne na 900 okretaja i tako dalje radi! Bio sam kod dva autoelektričara i svi su rekli da me to ne bi trebalo brinuti jer sve je OK, {to pokazuje i kompjutor, i kad bi počeli nešto istraživati da ne znaju gdje bi počeli i dali bi išta našli?! Nakon jedanaest mjeseci vožnje od kad sam ga kupio, kad ga upalim on se muči na 400 okretaja i moram mu davati gasa da bi se zagrijao i ostao upaljen, a da vam ne pričam da ako krenem u rikverc nakon što je stajao neupaljen dva sata odmah se gasi ili, pak, nema šanse da upalim klimu ujutro, a da se ne ugasi! I tako već ludom, napokon mi je jedan mehaničar koji je htio tj. imao vremena se s time pozabaviti, promijenio je neki dio elektronike i sada auto kada ga upalim radi na 1000 okretaja i sve je OK. Ali, nevjerojatno, opet radi "obrnuto": počne s 1000 okretaja i u vožnji kada se zagrije ler gas se podigne na 1300 okretaja ! Stvarno ne znam kome da ga odvezem da mi ne bi rekao da je sve to OK. Hvala na odgovoru unaprijed! Pozdrav! Amir Dominik
Trebalo bi najprije izmjeriti kompresiju, kako bi se utvrdilo opće stanje motora. Tlakovi u cilindrima trebaju biti ravnomjerni i ne manji od devet bara. Naime, zbog godina i prijeđene kilometraže velika je vjerojatnost da je motor pred generalkom. Ocjena stanja iznimno je važna, jer ako treba generalni popravak, parcijalni popravci nisu preporučljivi. Ako su tlakovi u redu, tada treba očistiti brizgalice i vidjeti hoće li se rad poboljšati. Problemi koje imate iniciraju na propusnost u usisnom kolektoru (usisavanje falš zraka) i neispravnost elektromotornog ventila za podešavanje rada u praznom hodu. U svakom slučaju, vašem motoru je nužan temeljit pregled i servis.
04.12.2008.