Cordoba 1.9 SDI ujutro teško pali

Vlasnik sam Seata Cordobe 1.9 SDI iz 2004. s 96.000 km. Nedavno je zbog moje nepažnje zupčasti remen preskočio jedan zubac i pomaknulo se paljenje. U servisu su utvrdili kako nema nikakvih oštećenja, nego se samo pomaknulo paljenje. Namjestili su paljenje te promijenili zupčasti remen zajedno s napinjačem, valjke i pumpu za vodu. Od tada Cordoba ujutro teško pali. Je li problem u grijaču ili senzoru temperature ili su pak nešto pogriješili u ovlaštenom servisu prilikom namještanja paljenja i promjene zupčastog remena?
Volkswagenov atmosferski dizelaš (bez turba) s izravnim ubrizgavanjem 1.9 SDI lošije je kvalitete od 1.9 TDI, posebice onaj koji se ugrađuje u Seate, te 96.000 nije mala kilometraža. Kao što smo već mnogo puta pisali, kad dizelski motor ujutro teško pali, prvo treba posumnjati na prenisku kompresiju zbog istrošenosti klipnih prstena, odnosno cilindara i/ili ventila. Tlakovi trebaju biti ravnomjerni i ne manji od 27 bara. Kod tog motora problem može biti i u mjeraču protoka zraka. Ali, ako Cordoba lošije vuče nakon servisa, moguće je da nisu postavili visokotlačnu pumpu u fazu, odnosno nisu je dobro kalibrirali. U svakom slučaju, otiđite u kvalitetan servis za dizelske motore.
24.02.2010.