Bosch-pumpa Mazde 626

Vozim Mazdu 626 2.0 DITD iz 1998., koja je dosad prešla 160.000 km i služila me izvrsno. Vuče dobro i sada, ali sam uočio da pušta gorivo na Bosch-pumpi (curi na donjoj strani), te se potrošnja povećala za oko pola litre i sada prosječno iznosi 7,5 l. Radi li se o većem kvaru? Ivan M.
  • Mazda 626 je vrlo kvalitetan automobil, ali se nakon toliko godina mogu očekivati problemi na visokotlačnoj pumpi, koja u konkretnom slučaju nije tvrtke Bosch, nego Denso, tip EDC V5. Propusnost goriva najčešće se javlja na selenoidnom ventilu za podešavanje vremena ubrizgavanja. Treba ga izmijeniti, no s obzirom na prijeđenu kilometražu, ne savjetujemo vam parcijalan, nego temeljit popravak (servis) cijele pumpe. U tom slučaju treba izmijeniti sva brtvila, regulator (ventil) količine goriva, provjeriti i po potrebi izmijeniti rotor, te podesiti (programirati) pumpu. No, tada je, u pravilu, najisplativija "agregatna zamjena" (ugradnja reparirane pumpe, uz povrat stare).
26.05.2008.