Audi A4 (ne) troši previše ulja

Posjedujem Audi A4 2.0 benzinac Multitronic iz 2002. Auto vozim 2,5 godina i od samog početka (oko 90.000 km, provjereno u ovlaštenom servisu preko servisne knjižice) imam problema s potrošnjom ulja koja iznosi 0,5 do 0,7 litara na 1000 km, ovisno o režimu vožnje, katkad prelazim i 1400 km uz nadolijevanje 0,5 l ulja, a katkad niti 200 km. Auto je kupljen s tim kvarom (izmjerena je kompresija na trećem cilindru oko 9,4), tada je plaćen oko 9000 eura i odmah se pristupilo otklanjanju kvara. Napravljena je polugeneralka, promijenjene karike, brtve i sve što ide. Stanje se nije promijenilo, nakon nekog vremena uliven je i aditiv Liqui Moly, no opet ništa. Zanima me, budući da mi je majstor to predložio, bi li se poboljšalo stanje i je li isplativa ugradnja 'kapsula' (ne znam točno kako se zovu) u blok motora, s obzirom na to da je blok aluminijski. Ili da se ulije keramički aditiv, budući da je nemoguće naći polovni blok tog motora ili motor uopće, a novi je neisplativ. Inače, autom sam zadovoljan, sada ima 168.000 km i nije imao nekih većih kvarova osim plovka goriva i katalizatora (vjerojatno zbog probijanja ulja na trećem cilindru).
Stvarate problem gdje ga objektivno nema jer je potrošnja ulja prihvatljiva s obzirom na prijeđenu kilometražu. To ne trebate smatrati kao gubitak jer se ulje dolijevanjem obnavlja. Upotrebljavajte polusintetično ulje za starije motore Valvoline MaxLife 10W-40 koje je prihvatljive cijene te mu redovito provjeravajte razinu i prema potrebi ga dolijevajte. Ne dopustite da se približi maksimumu.
09.03.2011.