Audi A4 1.8 gubi snagu na srednjim okretajima

Radi se o Audiju A4 1.8 20V iz 1998. koji gubi snagu. Bili smo kod mehaničara i on nam je promijenio lambda sondu, ali nakon toga nije bilo ništa bolje. Rekao je da treba pročistiti dizne, ali kad ih je pročistio, auto nije htio paliti nego je vrtio i nakon što mu se dodao gas auto bi se upalio. Nakon toga smo promijenili pumpu goriva misleći, prema mehaničarevim riječima, da je ona kriva što auto kad je topao ne može upaliti, ali nije ni to. Auto ujutro pali bez dodavanja gasa i ne vrti, a kad stoji dulje od 10 minuta, više neće odmah upaliti, nego vrti oko pola minute pa tek uz pritisak papučice gasa upali. Zanima me jesu li možda krive dizne ili je nešto drugo problem? Auto uvijek gubi snagu na otprilike 2500/min.

Budući da automobil pali kad je topao, a potom teže pali kad se zagrije, ukazuje na problem sa senzorom temperature. Također, treba svakako provjeriti tlakove kompresije, jer kod tog kompliciranog motora s pet ventila po cilindru lako dolazi do propuštanja na nekom od njih pa se ne mogu uspostaviti dovoljno visoki tlakovi potrebni za dobro paljenje i rad motora. Nije isključeno ni istrošenje motora, koje se također manifestira padom tlakova kompresije. Savjetujem vam da promijenite i mehaničara, koji je očito previše lutao u traženju problema. Nakon što se vidi što je s tlakovima kompresije (trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 9,2 bara), preporučljivo je ponovno provjeriti lambda sondu i pumpu goriva.

21.12.2012.