Predstavljen Mercedes-AMG 35 Sedan

Predstavljen Mercedes-AMG 35 Sedan, koji razvija 306 KS i ubrzava do stotke za 4,7 s

Njemački proizvođač odlučio je ponuditi alternativu mlađim ljubiteljima sportskih limuzina slabije kupovne moći pa je predstavio Mercedes-AMG 35 Sedan.

Tehnologijom se u potpunosti naslanja na hatchback izvedbu Mercedes-AMG A 35 4Matic. Dakle, za pogon koristi 2-litrenog 4-cilindarskog turbobenzinca koji razvija 306 KS pri 5800-6100/min te 400 Nm pri 3000-4000/min. Uz pogon na sve kotače 4Matic i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom do stotke ubrzava za 4,7 sekundi, dok je najveća brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Zanimljivo, isti motor pokreće i izvedbe A220 4Matic te A250, ali je u njihovom slučaju prigušen na 190 KS i 300 Nm, odnosno na 220 KS i 350 Nm.

Mercedes AMG 35

Atraktivniji vanjski izgled zasluga je većih usisnika zraka sprijeda, naglašenijih pragova, diskretnom spojleru na poklopcu prtljažnika, stražnjem difuzoru i dva ispušna 'topa'. Standardno će dolaziti u kombinaciji s 18-colnim naplacima, dok će se uz doplatu nuditi i 19-colni. Vozač će izborom jednog od programa vožnje: Slippery, Comfort, Sport, Sport + i Individual moći utjecati na preciznost volana, tvrdoću ovjesa, brzinu odziva gasa, brzinu izmjena stupnja prijenosa… Za sigurno zaustavljanje zaduženi su kočnice s 4-klipnim kliještima i diskovima promjera 350 milimetara sprijeda te 1-klipnim kliještima i diskovima promjera 330 milimetara straga.

Četvrta generacija Mercedes-Benza A-klase predstavljena je na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2018. godine, dok je u rujnu iste na salonu automobila u Parizu premijeru imala sportski nastrojena izvedba AMG 35. Limuzinska izvedba A-klase nosi internu oznaku V177, ističe se izvrsnom aerodinamikom, a međuosovinskim razmakom od 273 centimetra klasičan je predstavnik C-segmenta. Napredna modularna platforma MFA2 na kojoj se temelji nudi dobar koktel dinamike, prostranosti i štedljivosti.

S ciljem smanjenja potrošnje pogon na sve kotače 4Matic, kakvim je opremljen Mercedes-AMG 35 Sedan, snagu u normalnom režimu vožnje šalje isključivo na prednje kotače. U slučaju da oni izgube prianjanje dio snage distribuira se i na stražnju osovinu. Sve do omjera od 50:50 pa u svim vremenskim uvjetima jamči kvalitetan prijenos snage na podlogu. Kombinacija naprednih sustava stabilnosti, koji omogućavaju doziranje gripa na svakom pojedinom kotaču, te adaptivnog ovjesa svidjet će se vozačima kojima su u fokusu brzi prolasci zavojima.

Mercedes AMG 35

Zasad je održana samo internetska premijera, dok će se Mercedes-AMG 35 Sedan prvi puta uživo moći vidjeti na salonu automobila u New Yorku. Tada će biti otkriven datum dolaska u prodaju (očekuje se da će prve isporuke krenuti krajem ove godine), kao i cijene.

26.04.2019.