Pali se lampica dijagnostike na Peugeotu Partneru 1.4

Na Peugeotu Partneru 1.4 sa 75 KS upalila se lampica za samodijagnostiku. Je li problem možda u lambda-sondi, s obzirom na to da motor besprijekorno radi u praznom hodu i inače? Napominjem da je servisiran sustav dovoda goriva (čišćenje ubrizgača...), a u vozilo je ugrađen plin. Također, može li ugradnja plina utjecati na trajnost pumpe goriva, s obzirom na to da se znatno rjeđe koristi?
Lambda-sonda je jedna od prvih stvari na koju trebate posumnjati. Napon sonde (kojim se mjeri sadržaj kisika u ispušnim plinovima) treba varirati od 0,1 do 0,9 V. Ako nije u redu, potrebno ju je izmijeniti jer popravci i čišćenje u pravilu nisu preporučljivi. Problem može biti i u senzoru temperature i tlaka usisnog zraka, ali i u pumpi goriva (kad se uključi kontakt, tlak treba biti 3,4 bara). Kvar pumpe može biti u pitanju samo ako se lampica pali kad se vozi na benzin. Kad se provjere osnovne stvari na motoru, provjerite bitne komponente sustava za ubrizgavanje plina, ponajprije dozator.
24.02.2010.