TEST: Jaguar XF-S 3.0d V6 (2013.)

Premda na našem tržištu tradicionalno bolje prolaze Audi A6, BMW Serije 5 i Mercedes-Benz E-klase, znalci znaju kako Jaguar XF nudi sve isto ili bolje, uz osjetno originalniji dizajn. U svakom pogledu ravnopravno se može nositi s bilo kojim predstavnikom njemačkog trojstva, a pritom nudi originalniji i atraktivniji dizajn te donosi ponešto manji rizik od krađe

Britanski proizvođač slavne povijesti, pogotovo u trkaćem smislu, odavno više nije britanski. Od 1989. bili su pod kapom Forda i u tim su godinama osjetno lutali, a 2008. godine Jaguar je preuzeo indijski proizvođač Tata. Mnogu su mu tada predviđali propast, ali dogodilo se upravo suprotno. Kao i su slučaju Volva i kineskog konzorcija Geely. Snažan investicijski ciklus donio je procvat, a pravo je prva generacija modela XF, koji je na tržištu zamijenio prosječno uspješan S-Type, bila lokomotiva putovanja u bolje sutra.
Indijski vlasnici znali su da moraju napraviti snažan dizajnerski iskorak pa su legendarnom dizajneru Ianu Callumu dali otvorene ruke i pogodili. Jaguar XF donio je prepoznatljivost, originalnost, atraktivnost, ali nije zaboravio bogato naslijeđe. Upečatljiva rešetka hladnjaka i elegantna bočna linija podsjećaju na neka stara vremena u kojima su se njihovi modeli smatrali jednako aristokratskim poput Bentleya ili Aston Martina, a uspješnost na utrkama bila je dodatan adut.


Kompletan članak pročitajte na autoPRESS.hr

05.10.2018.