Renault Talisman i novi Megane osvojili pet zvjezdica na testiranjima Euro NACA-a

Renault Talisman i novi Renault Mégane osvojili su pet zvjezdica na testu pasivne sigurnosti neovisne organizacije Euro NCAP.

Talisman i novi Mégane pridružili su se novom Espaceu i Kadjaru, čime se broj Renaultovih modela koji su osvojili maksimalnih pet zvjezdica 2015. popeo na četiri.

Renault Talisman i novi Renault Mégane odlikuju se povećanom razinom sigurnosti zahvaljujući bogatoj ponudi sustava za pomoć u vožnji koji vozaču omogućuju da se usredotoči na vožnju funkcijama za upozoravanje, sigurnost i jednostavniju uporabu.

 

Talisman

Prednosti platforme CMF C/D

Kad je riječ o sigurnosti, novi Espace, Talisman, Kadjar i novi Mégane uživaju u prednostima iste platforme naziva CMF C/D (Common Module Family – segment C/D). Konstrukciju nove platforme čine okomite, uzdužne i poprečne grede izrađene od čelika visoke elastičnosti (posebice one koje odjeljuju motorni prostor od putničke kabine). Četvorni milimetar te vrste čelika može izdržati opterećenje od 120 kg.

Platforma CMF C/D odlikuje se i učinkovitim sustavima za zadržavanje putnika na mjestu, uključujući prednje zračne jastuke koji se napuhavaju ovisno o vrsti udara i položaju putnika. To je Talismanu i novom Méganeu omogućilo ostvariti vrhunske rezultate za zaštitu odraslih putnika i djece. Sigurnosni pojasevi opremljeni su predzatezačima i graničnicima koji razinu zatezanja prilagođavaju snazi udara i građi putnika. U bočnim sudarima, vozač i suvozač zaštićeni su i dvama bočnim zračnim jastucima posljednje generacije i zračnim zavjesama.

Ponuda sustava za pomoć u vožnji

Zahvaljujući platformi CMF C/D Talisman i Mégane mogu se opremiti brojnim sustavima za pomoć u vožnji, već predstavljenim u novom Espaceu. Ti su sustavi osmišljeni za sigurnost ili upozoravanje vozača te kako bi im olakšali život i omogućili da se usredotoče na vožnju.

Za sigurno putovanje:

  • Prilagodljivi ograničivač brzine automatski prilagođava brzinu automobila kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred.
  • AEBS (sustav za kočenje u nuždi) upozorava vozača da zakoči kako bi izbjegao frontalni sudar. Kočnice se u opasnim situacijama uključuju automatski.

Za upozoravanje vozača:

  • Upozorenje na nenamjernu promjenu traka.
  • Sustav za održavanje sigurnosnog razmaka vozaču pomaže održati siguran razmak od vozila ispred.
  • Sustav upozorenja na prekoračenje brzine s funkcijom prepoznavanja prometnih znakova omogućuje ograničivaču brzine automatsko prilagođavanje brzine.
  • Sustav za upozorenje na mrtvi kut upozorava vozača vizualnim signalom kad u mrtvom kutu otkrije automobil.

Za olakšavanje života vozaču i kako bi mu omogućilo da se usredotoči na vožnju:

  • Head-up zaslon u boji u ravnini očiju vozača prikazuje podatke o većini sustava za pomoć u vožnji, brzini vozila i upute navigacijskog sustava.
  • Uključivanje dugih, odnosno kratkih svjetala automatsko je i ne zahtijeva intervenciju vozača.
  • Sustavi za pomoć u vožnji uključuju i Easy Park Assist (prednji, stražnji i bočni parkirni senzori) i kameru za vožnju unatrag.

Tehnologija za sprječavanje podvlačenja: Renaultova inovacija stara 15 godina

Već 15 godina Renault uvodi inovacije u tehnologije za sprječavanje podvlačenja putnika ispod sigurnosnog pojasa u frontalnim sudarima. Pri razvoju te tehnologije Renault upotrebljava posebne lutke za ispitivanje sudara fleksibilnije u području prepona kako bi se mogle napraviti simulacije koje što vjernije prikazuju stvarne situacije. Ta tehnologija zahtijeva mukotrpan rad na ergonomiji sjedala i smještanju pričvrsnih točaka sigurnosnih pojasa. U siječnju 2015. zaštita od podvlačenja prvi je put uvrštena kao kriterij ocjenjivanja u protokolu Euro NCAP, koji je svake godine sve stroži.

10.12.2015.