Ususret ljetu na 318 km/h
Audi predstavlja R8 Spyder u toples izvedbi spreman da i bez krova pojuri do fascinantnih brzina.
Ispod atraktivnog odjela krije se za Audi uobičajena laka gradnja. Kombinirajući napredne tehnologije i moderne materijale, prije svega aluminij i njegove slitine uz neizostavnu primjesu karbona, R8 Spyder se zaustavio na 1.612 kg, i to usprkos quattro pogonu. Konkretno, aluminij je zastupljen sa čak 79.6% u konstrukciji, što je više od Coupe izvedbe. U usporedbi s prethodnikom novi okvir težak svega 208 kg je i do 50% veće torzijske krutosti.
Iako je automobil zadržao istu visinu od 1.244 mm u odnosu na prethodnika širi je 36 mm i kraći 14 mm čime je dodatno osnažen nastup, baš kao i novim LED svjetlima. Smanjena masa i unaprijeđena aerodinamika prvi su preduvjeti za postizanje odgovarajuće dinamike.
Stoga ne čudi što je na cesti izuzetno agilan i vraški brz. 100 km/h postiže za odličnih 3,6 sekundi, na 200 km/h je za 11,8 sekundi, dok je maksimalac prije spomenutih 318 km/h. Ispod središnjeg poklopca nalazi se 5.2 V10 FSI atmosferac s maksimumom od 397 kW/540 KS i 540 Nm, usuglašen sa sedam-stupanjskim S tronic mjenjačem. Pritom je potrošnja goriva svedena na 11,7 l/100 km, što je odličan rezultat.
A kad je u pitanju krov, odnosno sustav njegovog sklapanja vrijedi reći kako su manevri dostupni do brzine od 50 km/h, a cijeli postupak traje točno 20 sekundi. Interijer je osvježen 12.3-inčnim info zaslonom sa 3D sučeljem, te dodatnim modulom praćenja telemetrije i glasovnim upravljanjem. Ništa nije prepušteno slučaju, pa su tako u pojasevima integrirani mikrofoni za glasovno upravljanje.
Za potpuni doživljaj Audi preporučuje Bang & Olufsen audio sustav s dodatnim zvučnicima u sjedalima, te phone box sustav za bežično punjenje mobilnih uređaja. Sve ostalo isporučuje se uglavnom bez nadoplate.