Nissanov Golf dolazi na tržište 2014.

Japanski dio Renault-Nissan alijanse trenutno odlično živi od uspjeha kompaktnih crossover modela...

Japanski dio Renault-Nissan alijanse trenutno odlično živi od uspjeha kompaktnih crossover modela, Qashqaija i Jukea, a uskoro bi se, što prema vlastitim objavama, što prema navodima raznih izvora, trebao vratiti i u tzv. mainstream kompaktne klase.

Konkretnije, na tržištu bi se za manje od dvije godine, odnosno tijekom 2014. trebao poajviti nasljednik već pomalo zaboravljene Almere, odnosno Nissanov Golf koji će, slijedeći recept dugih uspješnih istočnih kompaktnih modela biti osmišljen i konstruiran prvenstveno kako bi zadovoljio ukuse europskih kupaca.

Razvojni proces ovog modela je navodno već u poodmakloj fazi, a dizajn će biti inspiriran konceptnim modelom Invitation. Kako bi u konačnici ovaj model mogao izgledati moežte vidjeti na priloženom renderu.

Za sada nije poznato koji će naziv nositi, no izvori iz Nissana su jasno potvrdili kako se neće zvati Almera prvenstveno zbog lošeg imidža dotičnog modela. Upravo bi jedan od glavnih aduta noviteta trebala biti kvaliteta, posebno izrade interijera na račun koje su Nissanu do sada stizale česte primjedbe.

Motorizaciju bi trebali činiti turbo motori manjeg obujma, odnosno ulaznu bi izvedbu trebao pokretati novi 1.2 turbo snage 115 KS, dok bi najpopularniji izbor vjerojatno trebao biti onaj s 1,6-litrenim turbodieselom snage 130 KS. Cijenom skuplje hibridne izvedbe vjerojatno neće biti, no zato bi se na tržištu trebala pojaviti performance verzija s Nismo oznakom i 1.6 turbo motorom snage oko 210 do 220 KS. Izvori javljaju i o mogućnosti lansiranja RS izvedbe snage oko 250 KS.

Novi će se nissanov model proizvoditi u Sunderlandu, u Velikoj Britaniji, gdje se proizvode modeli Leaf, Juke i Qashqai.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

Oznake:

13.09.2012.