Kad žena bira, voli najnovije modele automobila!

Žene čak 67% češće biraju SUV-ove od muškaraca, a iako je ustaljeno mišljenje da aute biraju prema izgledu, puno su promišljenije od muškaraca

Žene ne vole kupovati automobile. To je pokazalo i britansko istraživanje prema kojem 86% žena mrzi kupovati novi ili rabljeni automobil. Prije svega jer ih prodavači smatraju lošim poznavateljima automobila i stoga ih automatski gledaju s visoka čim uđu u salon. Također, prema istom istraživanju žene ne vole ni internetske stranice proizvođača automobila jer smatraju da na njima ima previše informacija koje su im nepotrebne te ih ne razumiju, a premalo korisnih informacija. Unatoč tomu što ne vole kupovati, žene su najvažniji kupci kad su u pitanju neki modeli automobila gradske klase. Primjerice, čak 65% kupaca Minija ili Citroëna C1 su žene. Osim toga, kad automobile kupuju parovi, žena donosi konačnu odluku u čak 50% slučajeva. Prema istom istraživanju, glavni razlog zbog kojeg žena odabire određen model je praktičnost.

Žene tako, npr., 30% češće biraju karavane. Na drugome mjestu je izgled automobila, a slijede boja, opremljenost, marka i model vozila, dok su odabir motora i njegova snaga pri dnu ljestvice. Zanimljivo, ali žena će prema statistikama uvijek prije odabrati SUV umjesto limuzine. Time daju na znanje kako im je stalo do izgleda, statusa, pojave, ali i praktičnosti. Sve te osobine ujedinjene su upravo u SUV automobilima, stoga nije čudno da žene sve češće viđamo u takvim automobilima. Prema statistikama, žene čak 67% češće biraju SUV-ove od muškarca, a jedan od razloga za to je svakako i to što su žene niže od muškaraca. U SUV-u imaju višu poziciju sjedenja a time i bolju preglednost što je vrlo važno i za sigurnost. Žene i više prate modu, stoga je logično da vole novije automobile. Muškarci 26% više kupuju starije modele (godište 2000. i starije) od žena. A dok muškarci vole poboljšati vanjski izgled automobila, žene se koncentriraju na unutrašnji. Zato će žene puno prije odabrati neki dodatak za unutrašnjost automobila poput multimedijskog sustava ili boljih presvlaka sjedala od atraktivnijeg naplatka ili sportskog odbojnika. Iako su stereotipi da žene auto biraju po izgledu, praksa pokazuje da su one u odabiru automobila promišljenije od muškaraca.

Vijest je prenesena s portala miss7.24sata.hr

08.03.2018.