Dacia Duster

Benzinski motor TCe 125 pridružuje se ponudi vozila s pogonom na četiri kotača

Ovisno o tržištu, benzinski motor posljednje generacije pridružuje se motorima 1.6 16V 105 i dCi 110 koji se već nalaze u ponudi Dustera s pogonom na četiri kotača. Duster TCe125 s pogonom na četiri kotača ispunjava normu Euro 6 i uvodi tehnologiju Stop&Start sa sustavom za obnovu energije pri kočenju. TCe 125 spaja užitak za upravljačem s prilagodljivošću nužnom u uvjetima lošeg prianjanja.

Benzinski motor najnovije generacije

Taj četiricilindarski benzinski motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem proizvod je Renaultove strategije smanjenja obujma motora. Taj 1,2-litreni motor prepun je najsuvremenije tehnologije za povećanje energetske učinkovitosti (Stop&Start, smanjeno trenje) i nudi užitak u vožnji usporediv s 2-litrenim atmosferskim motorima uz istodobno smanjenje potrošnje.
Dinamičan i žustar, Duster TCe 125 s pogonom na četiri kotača.

Prilagodljivost i žustrina

Aluminijski blok obujma 1198 cm3 ostvaruje snagu od 125 KS. Devedeset posto najvećeg okretnog momenta od 205 Nm dostupno je na 1500 o/min, a sav okretni moment dostupan je između 2000 i 3000 o/min.
Duster TCe 125 s pogonom na četiri kotača prilagodljiv je, pa se možete opustiti i na seoskim puteljcima i planinskim cestama koje zahtijevaju snagu i žustra ubrzanja.

Jednostavan i učinkovit u vožnji cestom 

Motor TCe 125 sparen je sa šesterobrzinskim prijenosom na četiri kotača, osmišljenim za jednostavnu vožnju i optimalnu učinkovitost te sposobnim u potpunosti iskoristiti Dusterov potencijal za terensku vožnju.

S kratkim prijenosnim omjerom prve brzine (5,79 km/h na 1000 o/min), Duster TCe 125 s pogonom na četiri kotača upravljiv je na vrlo malim brzinama i teškim terenima te omogućava jednostavan polazak s mjesta na uzbrdici ili pod velikim opterećenjem. To jednostavno i ekonomično rješenje odabrano je zbog udobnosti koju nudi u vožnji terenom uz dinamičnu i ugodnu vožnju cestama.


4x4 NA ZAHTJEV
Gumbom na središnjoj konzoli vozači lako mogu odabrati između tri načina rada koji mijenjaju ponašanje vozila.
4x2
Snaga se prenosi samo na prednje kotače. Taj način rada prilagođen je za vožnju na kvalitetnim, suhim podlogama koje nude dobro prianjanje i pomaže smanjiti potrošnju goriva.
Auto
Okretni moment automatski se raspoređuje između prednje i stražnje osovine, ovisno o razini prianjanja. Do 50 % okretnog momenta može se usmjeriti na stražnju osovinu.
Lock
Sustav elektronički aktivira pogon na četiri kotača i kontinuirano šalje 50 % okretnog momenta na stražnje kotače. Taj način preporučuje se za vožnju zahtjevnim terenima ili kad je prianjanje slabo (snijeg, blato, zemlja, pijesak) te na niskim brzinama.

Ekonomičan i štedljiv
Duster TCe 125 s pogonom na četiri kotača nudi smanjene troškove upotrebe. Lanac razvodnog sustava ne zahtijeva održavanje. Potrošnja goriva iznosi samo 6,4 l/100 km1, a emisije CO2 iznose 145 g/km.
Način rada Eco omogućava vozačima smanjiti potrošnju goriva u bilo kojem trenutku tako što im pomaže usvojiti štedljiviji i ekološki osvješteniji način vožnje. Kad je uključen, sustav prilagođava određene postavke poput ograničavanja snage motora i rada klima-uređaja, u okvirima prihvatljivim vozaču i putnicima.
Pokazivač promjene brzine (GSI) na instrumentnoj ploči prikazuje znak koji pokazuje optimalnu brzinu motora za promjenu stupnja prijenosa kako biste smanjili potrošnju goriva i emisije CO2.

Zvučna udobnost
Pomno osmišljenim akustičkim svojstvima TCe 125 omogućava tihu i uglađenu vožnju, što povećava udobnost na putovanjima i dodatno ističe naprednu i suvremenu tehnologiju ugrađenu u motor posljednje generacije.

VIŠE POJEDINOSTI O TEHNOLOGIJAMA MOTORA TCE 125

Benzinski motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem
Zahvaljujući prednabijanju s ugrađenim turbopunjačem i varijabilnim razvodnim sustavom s dvostrukim kontinuiranim varijatorom faze na bregastom vratilu gorivo se ubrizgava izravno u komoru za izgaranje, čime se povećava učinkovitost i poboljšava način kontrole, ovisno o načinu upotrebe motora. Najveći okretni moment ostvaruje se na niskim okretajima, pa je upotrebljivi raspon vrlo širok. Poboljšano izgaranje smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2.

Stop&Start s ultrabrzim pokretanjem
Motor se automatski gasi kad se vozilo zaustavi kako bi uštedio gorivo. Čim vozač dotakne papučicu spojke, motor se automatski ponovno pokreće. Sustav otkriva točan položaj klipova i ubrizgava gorivo u najpovoljnije postavljen cilindar za brzo pokretanje. Duster TCe 125 s pogonom na četiri kotača opremljen je pojačanim elektropokretačem koji može izdržati brojna pokretanja.

Obnova kočne energije
Stop&Start povezan je sa sustavom za obnovu energije kočenja. Kako mu ime kaže, sustav obnavlja raspoloživu energiju (kod usporavanja/kočenja), koja se zatim pohranjuje u akumulator i iskorištava za ponovno pokretanje motora.

03.03.2015.