Renault Scénic XMOD: Poziv na bijeg u nepoznato

Renault predstavlja Scenic Xmod, uzor u razredu jednovolumena s obilježjima crossovera. Pustolovnih linija i još boljeg ponašanja na cesti, spreman je za bijeg u nepoznato. Renault Scenic i Grand Scenic za ovu su prigodu osvježeni novim prednjim dijelom u novom vizualnom identitetu marke. Zajedničke crte Renaultove porodice dodatno su naglašene.

SCÉNIC XMOD, VODEĆI JEDNOVOLUMEN U CROSSOVER IZVEDBI 

Fluidnim linijama i odlučnim izgledom, Scénic Xmod ističe novi vizualni identitet marke i usvaja obilježja crossovera. Istodobno zadržavajući nasljeđe Renault Scénica, europskog uzora u razredu jednovolumena od 1996., Scénic Xmod potvrđuje svoju različitost sa stilom.

„Pustolovni“ stil, obećanje bijega u nepoznato
Sportski i elegantan, Scénic Xmod svjedoči o uspješnom spoju „pustolovnog“ stila svojstvenog crossoverima i uglađenog svijeta jednovolumena. S povišenim razmakom od tla (za 1 cm), Scénic Xmod ima izražajni dizajn koji usvaja stilska obilježja crossovera s posebnim prednjim i stražnjim odbojnikom, zaštitnim pragovima i kromiranim krovnim nosačima (ovisno o izvedbi).

Scenic XMOD


Serijska dnevna LED svjetla uokvirena kromom i posebni naplatci Design 16’’ ili aluminijski od 16’’ i 17’’ upotpunjuju cjelinu.

Oznaka Xmod na pragovima vrata na izvedbi Bose® i stražnjim podiznim vratima naglašava njegov jedinstveni stil.

Scenic XMOD detalji

Dizajnirajući Scénic Xmod, krenuli smo od modela Scénic Collection 2012. Podignuli smo ga za 10 mm od tla, proširili smo stražnji ovjes za 20 mm i prednji ovjes za 10 mm kako bi bio stabilniji i viši. U duhu crossovera, također smo preoblikovali bočne zaštite, štitnik pragova te prednji i stražnji odbojnik s pločama za zaštitu podvozja u stilu SUV-a. Stražnja prtljažna vrata također su redizajnirana kako bismo očuvali jedinstvo stila.
Naposljetku, to je važan ali nenametljiv redizajn koji automobilu daje snagu: istodobno je atraktivan, pustolovan i svestran. Scénic Xmod ostaje jednako uglađen i profinjen poput svojih prethodnika, ali s naglašenim karakterom.“
Jean-Phillipe Texier, voditelj projekta oblikovanja palete M1

Tako dotjeran, Scénic Xmod ističe robusnost i pouzdanost, no zadržava umjerenost.
Dostupan u devet boja, Scénic Xmod premijerno predstavlja posebnu metaliziranu žutu boju Jaune Automne.

Scenic XMOD Jaune Automne

 

Unutrašnji dizajn posvećen užitku u vožnji
Unutrašnji dizajn iznova je osmišljen: središnja fiksna konzola i mjesto za vozača oblikovano u stilu kokpita vozača smještaju u svojevrstan pilotski svijet. Na konzoli se nadohvat ruke nalaze kružni gumb sustava Extended Grip i višefunkcijska ručica za upravljanje multimedijskim sustavom.

Scenic XMOD interior

Na instrumentnoj ploči s digitalnim TFT (Thin Film Transistor) ekranom i multimedijskim sustavom s ekranom osjetljivim na dodir Renault R-Link i mogućnošću spajanja na internet (u opciji) na jednostavan se i pregledan način prikazuju sve obavijesti potrebne za vožnju.
U izvedbi ili Bose®, Scénic Xmod opremljen je atraktivnim sportskim upravljačem ravna dna, aluminijskim papučicama i ručicom mjenjača te novim ukrasnim elementima u unutrašnjosti u tamnosivoj sjajnoj boji. Vozača dočekuju sjedala s novim posebnim presvlakama s ukrasnim šavovima.

NOVE TEHNOLOGIJE MODELA SCÉNIC XMOD: KORISNO S UGODNIM

Užitak u vožnji, sigurnost, bezbrižnost vrijednosti su koje Renault cijeni, a koje zahvaljujući novim tehnologijama nude više udobnosti i bezbrižnosti.

Pustolovina pod potpunim nadzorom sa sustavom Extended Grip
Scénic Xmod prvo je vozilo u svojoj klasi s novim sustavom Extended Grip.
Taj napredni sustav nadzora prianjanja pogonskih kotača razvijen je iz sustava protiv proklizavanja koji vozilu omogućuje pouzdano prianjanje na cesti u teškim uvjetima vožnje (snijeg, blato, pijesak…). Gumbom na središnjoj konzoli vozač može izabrati način rada koji mu odgovara: „cesta“, „meka podloga“ ili „ekspert“. Način rada „cesta“ automatski se uključuje kad pokrenete motor i predviđen je za čvrste podloge (suhe te vlažne i zaleđene). Riječ je o klasičnom sustavu protiv proklizavanja. Ako je prethodno bio odabran drugi način rada, ponovno se uključuje automatski pri brzini od 40 km/h.

Scenic xmod unutrašnjost detalji

Kad vozač uključi način rada „meka podloga“, sustav preuzima nadzor nad pogonskim kotačima. Taj način automatski prilagođuje okretni moment motora i snagu kočenja kako bi omogućio više proklizavanja prednjih kotača. To, pak, omogućuje gumama M+S da izbace površinsko blato ili pijesak i ostvare bolji dodir s podlogom, a automobil se nastavili kretati.

U načinu rada „ekspert“ nadzor nad okretnim momentom i ubrzanjem posve je u rukama vozača, a sustav upravlja kočnicama.
Sustav Extended Grip obavezno dolazi s gumama „Mud and snow“ koje zbog posebne gazne površine učinkovitije prianjaju na blatu, pijesku ili mekom snijegu.


Tehnologija u službi sigurnosti
Uz pomoć Sustava Visio®, Scénic Xmod nudi sigurnost i udobnost.
Zahvaljujući prednjoj kameri iza unutarnjeg retrovizora, sustav:
- vas upozorava zvučno i vizualno kada nehotice izađete iz svojeg prometnog traka
- automatski uključuje duga svjetla za maksimalnu vidljivost bez zasljepljivanja drugih vozača.

Također, kamera za vožnju unatrag omogućuje izbjegavanje prepreka iza vozila i tako pojednostavnjuje manevriranje. Ta je tehnologija sparena sa stražnjim senzorima koji zvučnim signalom vozača upozoravaju na blizinu prepreke i takva područja naznačuju bojom na ekranu.

Scénic Xmod dodatno naglašava sigurnost oko vozila sustavom „follow me home“, odnosno uključenim svjetlima od 30 sekundi do 2 minute nakon zaključavanja vozila.
Iz generacije u generaciju nasljednici sigurnosti svojih prethodnika, Scénic i Grand Scénic osvojili su 2009., u godini lansiranja, pet zvjezdica na testiranjima Euro NCAP.

Pametna multimedijska oprema
Scénic Xmod opremljen je novim multimedijskim sustavom Renault R-Link sa sučeljem osjetljivim na dodir i sustavom glasovnog upravljanja te nudi:
- navigaciju Carminat TomTom LIVE
- glazbu u pokretu (spajanje Bluetoothom, 3,5-mm ili USB utičnicom)
- telefoniranje “slobodnih ruku”
- multimedijske usluge
- nadzor stanja automobila

Scenic xmod unutrašnjost detalji 2Sve funkcije R-Linka dostupne su i putem upravljačke ručice na središnjoj konzoli te komanda na upravljaču.
Sustav je jednostavan i intuitivan za uporabu, a uz pomoć velikog ekrana u boji osjetljivog na dodir dijagonale od 18 cm i početne stranice s izbornikom lako se snaći među njegovim mnogobrojnim mogućnostima.
Ergonomičan i praktičan, R-Link nudi mogućnost prilagodbe prikaza vozačevim željama i izravan pristup omiljenim funkcijama.
Premda povoljne cijene, R-Link itekako je bogat sadržajem: u R-Link Storeu dostupno je već pedesetak aplikacija (vremenska prognoza, cijena goriva, zanimljiva mjesta…).

Uz R-Link multimedija je vaš suputnik koji svakodnevnicu čini ugodnijom zahvaljujući tehnologijama jednostavnim za uporabu.

SVI SCÉNICOVI GENI U XMODU: UDOBAN BORAVAK U KABINI I KVALITETA

Scénic Xmod utjelovljuje sve znanje i umijeće koje je učinilo Scénic kultnim jednovolumenom: postojano visoku kvalitetu, prostranost u svakom kutku, modularnost na najvišoj razini, pretince za sve putnike… spoj kvaliteta koje prepoznaju kupci i specijalizirani tisak.

Geni prostranosti i modularnosti
Scénic Xmod zadržao je Scénicove odlike zbog kojih je postao mjerilo u razredu kompaktnih jednovolumena: prostranost i modularnost kojima svim putnicima nudi optimalnu udobnost.
Sprijeda, Scénic Xmod nudi udoban i prostran ugođaj:
- visina do krova najveća je u kategoriji: 968 mm
- širina u razini laktova i bokova također je najveća u klasi

Scénic Xmod u drugom redu nudi izvanrednu prostranost s najvećom širinom u visini ramena i laktova u klasi, a da je pritom ulazak u automobil ostao jednostavan.

Scenic xmod interior

S prtljažnikom obujma od 555 dm3, Scénic Xmod nudi jedan od najvećih prtljažnih prostora u razredu

Usto, nudi mnogobrojne pretince pametno uklopljene u kabinu, primjerice s lijeve strane upravljača, kod instrumentne ploče ili ručice mjenjača, na vratima sprijeda i straga ili pak ispred suvozača.
Dostupna su i druga mjesta za odlaganje stvari poput ladica ispod sjedala, triju džepova na poleđini sjedala ili preklopivih stolića.
Ukupni obujam domišljatih pretinaca iznosi čak 71 l .

scenic xmod top

Modularnost Scénica Xmoda je jednostavna, učinkovita i brza. Sjedala s mogućnošću zasebnog preklapanja i vađenja iz automobila nude mnogo mogućnosti prilagodbe prostora. Najveći obujam prtljažnika s preklopljenim stražnjim sjedalima iznosi 1837 dm3, odnosno 2037 dm3 s izvađenim stražnjim sjedalima.

Jamstvo kvalitete: od koncepcije do završne obrade
Stalan rad na podizanju kvalitete zaslužan je što su razne neovisne organizacije u svojim anketama ustanovile da je Scénic vodeći automobil u kategoriji kompaktnih jednovolumena kada je riječ o pouzdanosti.
U siječnju 2012. anketa francuskog časopisa l'Automobile Magazine rezultirala je popisom 28 modela jednostavnih za održavanje u kojem se Scénic smjestio na sam vrh kategorije jednovolumena.
Kao i u cijeloj Scénic ovoj porodici, u Xmodu su primijenjena kvalitativna poboljšanja viđena u Méganeu.

Pouzdanost je uvijek u središtu Renaultove pozornosti, od oblikovanja do krajnjeg proizvoda koji se sklapa u tvornici u Douaiju.

TVORNICA U DOUAIJU: ZNANJE I UMIJEĆE O KVALITETI

Renault tvornica u DouaijuProizvodnja Méganea i Berlinea počela je 1995. u tvornici u Douaiju. Dogodine su slijedili Mégane Classic i Scénic. Od početka prodaje 1996. u tvornici je proizvedeno 4 300 000 modela Scénic a.
Stvorena znanjem i umijećem stečenima zahvaljujući zahtjevnosti i profesionalnosti cijelog tima, kvaliteta Méganeove porodice naširoko je priznata.
Usto, Renault je uložio 420 milijuna eura za prilagodbu i osuvremenjivanje tvornice u Douaiju jer ondje planira proizvoditi svoje vrhunske modele. Kako bi ostvarila taj naum, tvornica je uvela politiku kvalitete koja obuhvaća sve zaposlenike, plan "potvrđene kvalitete Douaija“. Temelji se na četiri načela: cjelovito usvojenim standardima i postupcima osiguranja kvalitete, svakidašnjim provjerama kvalitete, najboljoj osposobljenosti i primjeni vještina te još većoj usredotočenosti na prepoznatljivu kvalitetu

Scénic Xmod naslijedio je dinamička obilježja Méganeove porodice, vrlo hvaljene u stručnom tisku. S povišenim razmakom od tla i sustavom Extended Grip, Scénic  Xmod jamči uzorno ponašanje na cesti.

Scenic xmod

Još jedno jamstvo kvalitete, Scénic Xmod (ovisno o izvedbi) opremljen je posebno konstruiranim zvučničkim sustavom Bose® koji odlikuju iznimne akustičke performanse.

Energični motori Scénica XMOD: manja potrošnja i emisije za veći užitak u vožnji

Svi motori iz palete ENERGY osmišljeni su s jednim ciljem: znatno smanjiti potrošnju goriva i ispuštanje CO2, ali ne na štetu užitka u vožnji.

Scenic motorPosve novi Energy TCe 130, učinkovit i ekonomičan
Simbol Renaultove konstruktorske vrsnosti, motor Energy TcE 130 dio je obnovljene ponude Renaultovih benzinskih motora i dolazi kao podrška motoru Energy TCe 115. Zaokružen, elastičan i žustar jamči istinski užitak u vožnji i dobra ubrzanja čak i pri malom broju okretaja. No vrlo je nenametljiv jer radi nečujno i opremljen je brzim i diskretnim sustavom Stop&Start. Zahvaljujući tehnologijama motora Energy, potrošnja je smanjena za 15%, odnosno više od 1 l/100km , u odnosu na prethodni TCe 130.

Hvaljena paleta motora
U Scénic Xmod ugrađuju se Scénicovi motori Energy obnovljeni između svibnja 2011. i svibnja 2012.
- Motor Energy dCi 110: najprodavaniji motor proizveden je 2012. u više od 1,1 milijuna jedinica. Prava koncentracija tehnologija, svoje vrline poput ekonomičnosti, performansa i obzira prema okolišu duguje konstrukciji. S ispuštanjem CO2 od samo 105 g/km1 na samom je vrhu tržišta.
- Motor Energy dCi 130: dizelski 1,6-litreni motor objedinjuje malu potrošnju i neviđene performanse. Konstruiran po uzoru na Renaultove motore u Formuli 1, razvija snagu od 130 KS uz potrošnju od samo 4,4 l/100km1.
- Motor Energy TCe 115: prvi Renaultov benzinski motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem. Energy TCe 115 pravi je dokaz iznimne elastičnosti: nudi snagu od 115 KS što je besprimjerno među benzinskim 1,2-litrašima.

Suvremeni i savršeno optimirani motori upotpunjeni su novim tehnologijama:
- sustav Stop & Start automatski isključuje motor čim se vozilo zaustavi. Njime se štedi više od litre goriva na 100km1 u mješovitoj vožnji.
- sustav obnove kočne energije plod je Renaultova iskustva u Formuli 1 koji smanjuje potrošnju i ispuštanje CO2
- smanjenje obujma motora i ispuštanja CO2 bez gubitka na performansama primjenom prednabijanja.

Scenic motorVažna je novost i da Scénic Xmod odsad u ponudi ima i motor dCi 110 s mjenjačem EDC (mjenjač s dvostrukom spojkom). Naveliko hvaljen, mjenjač EDC nudi samo najbolje od ručnih i automatskih mjenjača.

Riječ je o naime o "pravom“ automatskom mjenjaču koji samostalno mijenja stupnjeve, bez vozačeva upravljanja. No radi s pomoću vratila i zupčanika, a ne planetarnih zupčanika poput uobičajenih automatskih mjenjača.

Dvostruka spojka omogućuje vrlo brze i glatke promjene stupnjeva jer pri prijenosu okretnog momenta na kotače nema prekida ni trzaja. Promjene su, dakle, glatke kao kod uobičajenoga automatskog mjenjača, no konstrukcija mu je lakša i štedljivija.
Motor dCi 110 na čelu je klase kada je riječ o troškovima uporabe i održavanju. Ističe se štedljivošću i stalnim poboljšanjima. Izvedba Euro 5 ima filtar čestica s doživotnim jamstvom (više od 300 000 km). Učestalost mijenjanja ulja produljena je na svakih 30 000 km (ili svake dvije godine), a filtra goriva na svakih 60 000 km.

Ovisno o zemlji, u ponudi motora je i dCi 110 bez sustava Stop & Start, kao i 1.6 16V koji nudi odličan omjer potrošnje i cijene.

Osvježen izgled slavnih jednovolumena Scénica i Grand Scénica

Renault Scénic i Grand Scénic za ovo su lansiranje osvježeni novim prednjim dijelom u novom vizualnom identitetu marke. Uzori u razredu dobili su dojmljiviji karakter i mnogobrojna tehnoloških postignuća.

Europski broj jedan u klasi dobiva još izražajniji karakter
Novi Scénic i Grand Scénic krasi novi prednji dio s prednjom maskom koja je naglašena povećanim Renaultovim znakom na sjajnoj crnoj pozadini.

Scenic i grand scenic

Primijenjeni materijali pridonose izražajnijem i ugodnijem izgledu dajući mu više osobnosti, zavodljivosti i dinamičnosti.
Dnevna LED svjetla tvore poseban svjetlosni identitet i to već od prve razine opremljenosti.

„Novi Scénic i Grand Scénic prirodno su preuzeli novi identitet marke, ponajprije zaslugom redizajna kolekcije Scénic 2012. Prednja svjetla bademasta oblika olakšala su integraciju. Tako smo iz temelja promijenili gornji dio prednje maske smjestivši uvećani znak na crnu sjajnu pozadinu koji ističe ponos marke.
Dakle, riječ je o neprekidnom razvoju, no za Renault itekako važnim jer se novi Scénic i Grand Scénic dio novoga dizajnerskog identiteta marke.
Osuvremenjivanjem, tri su jednovolumena dodatno potvrdili svoje vrline: novi Scénic zadržao je dinamičnost, novi Grand Scénic potvrdio je statusni položaj, dok je Xmod svojim obilježjima gradskog crossovera dokazao robusnost.
Agneta Dahlgren-Hermine, direktorica dizajna palete M1

Mjerilo među jednovolumenima još bogatije novitetima
Pionir u kategoriji potvrđuje inovativni duh i ulazi u povijest opremljen posve novim motorom iz palete ENERGY i Renault R-Linkom, integriranim multidijskim tablet-računalom s ekranom osjetljivim na dodir i mogućnošću spajanja na internet.

Renualt scenic TCe 130Simbol Renaultove konstruktorske vrsnosti, najnoviji motor iz palete ENERGY - TCe 130 – pogoni nove modele Scénic a i Grand Scénica.
Tih i dinamičan, nudi istinski užitak u vožnji.
Jamči maksimalnu sigurnost u vožnji gradom zahvaljujući brzim reakcijama koje omogućuju laka pretjecanja, ubacivanja i usporavanja. Okretni moment od 205 Nm omogućuje glatka i ugodna ubrzanja.

S obzirom na snagu od 130 KS, u vožnji je istodobno ugodan i žustar, a sve to prati potrošnja od 6,2/100 km (6,4 l1 za Grand Scénic ), odnosno 15% manja od Tce 130.
Premda žustar i elastičan, Energy TCe 130 toliko je nečujan i uhu ugodan da je gotovo neprimjetan pa putnici mogu uživati u iznimno vjernom zvuku sustava Bose® Energy Efficient Series (ovisno o izvedbi).

RENAULT I BOSE®: zajedničkim snagama do zvuka po mjeri

Scenic & Bose

Renault i Bose® surađujuod 2008. na zadovoljstvo vozača iskorištavajući prednosti obiju marki: inovativnost, užitak i vrhunsku kvalitetu. Te vrijednosti omogućuju objema markama da nadmaše običnu suradnju kako bi ostvarile savršen sklad.

Sklad između čistoće zvuka i kabine vozila može se činiti teškom zadaćom. No Boseov svijet estetike, vrlo blizak svijetu automobila visoke klase, omogućio je skladnu suradnju između dviju marki na vrhunskim izvedbama.
Cilj: omogućiti pravi akustički doživljaj i priuštiti glazbalima izvedbu kakvu zaslužuju. Neovisno o mjestu sjedenja, svaki putnik mora imati povlasticu doživljaja koncerta uživo. Zato ulogu dirigenta ima sedmerokanalno digitalno pojačalo u samom srcu sustava.
Stručnost, dijalog, razmjena ideja: bila su nužna mnogobrojna ispitivanja kako biste dobili najljepši doživljaj zvuka.

Scenic & Bose

Poput Scénica Xmod, novi Scénic i Grand Scénic opremljeni su R-Linkom, integriranim multimedijskim tablet-računalom s mogućnošću spajanja na internet.
R-Link ima ekran osjetljiv na dodir dijagonale od 18 cm, komande na upravljaču i glasovno upravljanje kako biste mogli upravljati svim mogućnostima, a da pogled ne skidate s ceste.
Radi jednostavnog korištenja, R-Link objedinjuje sve funkcije i informacije o automobilu na uglađenom sučelju. Izbornik se pristupa svijetu multimedije, telefoniranju, navigaciji TomTom LIVE, katalogu aplikacija R-Link Storea...

Opremljeni R-Linkom, novi Scénic i Grand Scénic otvaraju vam vrata intuitivnog multimedijskog iskustva kako biste sa svijetom bili povezani na potpuno siguran način.

10.06.2013.