Renault predstavio konceptni Twin'Run
Nakon nekoliko setova špijunskih fotografija te potom teasera Renault je napokon na monegaškom Gran Prixu predstavio studijski model Twin'Run.
Riječ je o automobilu koji predstavlja modernu interpretaciju modela Renault 5 Turbo i Clia V6, teži 950 kg, a pokreće ga motor snage 235 kW, odnosno 320 KS.
Konkretnije, ovaj dvosjed pokreće već otprije poznati renaultov središnje smješteni 3,5-litreni V6 posuđen od Méganea Trophy. Uz spomenutu snagu od 320 KS pri 6800 o/min ovaj motor razvija i najveći okretni moment od 379 Nm pri 4850 o/min.
S motorom je uparen 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač koji uz pomoć diferencijala s blokadom usmjerava snagu i moment na stražnje kotače. Kombinacija svega navedenog je dovoljna za ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi i dostizanje najveću brzinu od 250 km/h.
Nadalje, Twin'Run je dimenzija 3680/1750/1493 mm, a relativno mala masa od 950 kg je postignuta prvenstveno zahvaljujući cjevastoj šasiji i karoseriji dijelom izrađenoj od stakloplastike, a dijelom (krov, prednji spliter, lukovi blatobrana, stražnji difuzor i sl.) od ugljičnih vlakana. Masa je raspodijeljena 43:57 u korist stražnje osovine.
Twin'Run je opremljen 18-colnim lakometalnim naplacima s michelinovim gumama dimenzija 205/40 sprijeda i 245/35 otraga. Za zaustavljanje su zaduženi ventilirani diskovi te 6-klipna kočnička kliješta sprijeda te 4-klipna otraga.
Za sada nema nikakvih službenih potvrda da bi Renault mogao staviti ovaj model u serijsku proizvodnju, a izvori navode kako bi pojedini elementi stylinga mogli biti prenijeti na sljedeću generaciju Twinga koja bi se trebala na tržištu pojaviti krajem iduće godine.
Sportski ogoljeni interijer je opremljen sportskim sjedalima s trkaćim pojasevima, a a pojedini dijelovi unutrašnjosti su obloženi Alcantrom. Ručice mjenjača i ručne kočnice su vrlo blizu upravljaču, a instrumentnu ploču čini 5,5-inčni LCD zaslon.