Orkan u kosi
Sama činjenica da je najsnažniji, KXR-S čini i najbržim kabrioletom koji je Jaguar dosad proizveo. 4,5 sekunde za sprint do 100 km/h te elektronski ograničena brzina od 300 km/h dovoljna su mjera da vam se zavrti u glavi.
Budući da Jaguarovi inženjeri nisu samo odrezali krov XKR-S kupeu kako bi izradili kabriolet, automobil je uspio zadržati iznimnu torzijsku krutost aluminijske šasije za koju Britanci tvrde kako je najčvršća u klasi.
Iz istog razloga, otvorena su vrata za preuzimanje kupeovog sportskog ovjesa, a logičan je slijed bio potom da pod poklopcem završi i isti petolitreni, kompresorom punjeni V8.
To znači da je stražnjoj osovini na raspolaganju 550 KS i 680 Nm okretnog momenta, koji se na podlogu isporučuju putem šesterobrzinskog automatskog mjenjača i diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Pomalo čudi što je za mjesto svjetske premijere Jaguar odabrao salon automobila u Los Angelesu, posebice kad se u obzir uzme da će američkom tržištu biti dostupno svega 25 primjeraka ekskluzivnog kabrioleta, dok će ostali primjerci biti namijenjeni europskom tržištu.