Novi BMW X3

Bavarski je proizvođač predstavio novu generaciju modela X3, odnosno nove fotografije, tehničke podatke te nekoliko informacija o početku prodaje. Tako saznajemo kako će isprva novi X3 biti dostupan s jednim benzinskim i jednim dieselskim motorom

Točnije, benzinski će model xDrive35i pokretati 3,0-litreni bi-turbo snage 225 kW, odnosno 306 KS te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji je dostupan već od 1300 o/min. S ovim će motorom X3 ubrzavati do 100 km/h za svega 5,7 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 245 km/h. Prosječna potrošnja ovog automobila će se kretati oko 8,8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 204 g/km.

Ovaj će motor biti uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem t stop-start sustavom. S druge strane, dieselski xDrive20d će također biti opremljen stop-start sustavom, ali i ručnim mjenjačem (automatski će biti dio opcijske opreme). Spomenuti dieselaš će razvijati snagu od 135 kW, odnosno 184 KS, te najveći okretni moment od 380 Nm. Prosječna potrošnja će se kretati oko 5,6 l/100 km, a do 100 km/h će ubrzavati za 8,5 sekundi. Najveća će mu brzina iznositi 210 km/h.

Kasnije će ponuda motora dakako biti proširena, između ostalog modelima xDrive28i, xDrive23d i sl.

Nova je generacija svojevrsni mješanac između modela X1 te X5 kada je riječ o dizajnu. Unutrašnjost je temeljitije obnovljena te uključuje nova sjedala, instrumentnu ploču i više-funkcijski upravljač, te osvježeni središnji stup s većim zaslonom. Napravljen je korak naprijed kada je riječ o materijalima, a tu je i bogatija oprema. Od ostalih značajki valja spomenuti elektronički regulirani ovjes, sustav kontrole stabilnosti, električni servoupravljač i sl.

U odnosu na svog prethodnika nova je u dužinu narasla za 78 mm na 4648, širina je smanjena za 4 mm na 1855 mm, dok je visina ponovno narasla za 14 mm na 1675 mm. Međuosovinski razmak je neznatno produljen za 15 mm na 2810 mm, no sve promjene su zajednički utjecale na porast ponude prostora, kako u putničkoj kabini tako i kada je riječ o prtljažniku čija je zapremina narasla za 70 l. Drugim riječima, obujam prtljažnika iznosi između 550 pa sve do 1600 l, do kojih se dolazi preklapanjem (40:20:40) stražnje klupe.

Službena premijera će biti održana ove jeseni na pariškom auto salonu.Bavarski je proizvođač predstavio novu generaciju modela X3, odnosno nove fotografije, tehničke podatke te nekoliko informacija o početku prodaje. Tako saznajemo kako će isprva novi X3 biti dostupan s jednim benzinskim i jednim dieselskim motorom.

Točnije, benzinski će model xDrive35i pokretati 3,0-litreni bi-turbo snage 225 kW, odnosno 306 KS te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji je dostupan već od 1300 o/min. S ovim će motorom X3 ubrzavati do 100 km/h za svega 5,7 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 245 km/h. Prosječna potrošnja ovog automobila će se kretati oko 8,8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 204 g/km.

Ovaj će motor biti uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem t stop-start sustavom. S druge strane, dieselski xDrive20d će također biti opremljen stop-start sustavom, ali i ručnim mjenjačem (automatski će biti dio opcijske opreme). Spomenuti dieselaš će razvijati snagu od 135 kW, odnosno 184 KS, te najveći okretni moment od 380 Nm. Prosječna potrošnja će se kretati oko 5,6 l/100 km, a do 100 km/h će ubrzavati za 8,5 sekundi. Najveća će mu brzina iznositi 210 km/h.

Kasnije će ponuda motora dakako biti proširena, između ostalog modelima xDrive28i, xDrive23d i sl.

Nova je generacija svojevrsni mješanac između modela X1 te X5 kada je riječ o dizajnu. Unutrašnjost je temeljitije obnovljena te uključuje nova sjedala, instrumentnu ploču i više-funkcijski upravljač, te osvježeni središnji stup s većim zaslonom. Napravljen je korak naprijed kada je riječ o materijalima, a tu je i bogatija oprema. Od ostalih značajki valja spomenuti elektronički regulirani ovjes, sustav kontrole stabilnosti, električni servoupravljač i sl.

U odnosu na svog prethodnika nova je u dužinu narasla za 78 mm na 4648, širina je smanjena za 4 mm na 1855 mm, dok je visina ponovno narasla za 14 mm na 1675 mm. Međuosovinski razmak je neznatno produljen za 15 mm na 2810 mm, no sve promjene su zajednički utjecale na porast ponude prostora, kako u putničkoj kabini tako i kada je riječ o prtljažniku čija je zapremina narasla za 70 l. Drugim riječima, obujam prtljažnika iznosi između 550 pa sve do 1600 l, do kojih se dolazi preklapanjem (40:20:40) stražnje klupe.

Službena premijera će biti održana ove jeseni na pariškom auto salonu.

autonet.hr

autonet.hr

Autonet.hr je prvi automobiliski web-magazin pokrenut u Hrvatskoj. Brojnost čitateljske publike, brzina donošenja informacija i obujam objavljenih sadržaja naši su glavni aduti. Uz to, AUTONET neprekidno proširuje svoju ponudu obogaćivanjem sadržaja i proširivanjem tema koje donosi.

Oznake:

16.07.2010.