Nova Honda HR-V

Jedan od najštedljivijih crossovera

Detalje o dinamičnom dizajnu, najprostranijoj unutrašnjosti u klasi, iznimnoj funkcionalnosti i sigurnosti imali ste već priliku pročitati u dosadašnjim objavama. Ovaj puta naglasak je stavljen na pogonske agregate i njihovu vanserijsku štedljivost.

U ponudi će se odmah u startu naći dva pogonska agregata, 1.5 litreni i-VTEC benzinac i 1.6 i-DTEC dizelaš. Benzinski 1.5 i-VTEC pogonski agregat sa 6-stupanjskim manualnim mjenjačem razvijati će snagu od 130 KS uz izuzetno nisku prosječnu potrošnju od svega 5,6 l/100 km i emisiju CO2 od  130 g/km. Ubrzanje od 0 -100 km/h iznositi će svega 10,3 sekunde. Kada ovaj agregat opremimo s opcijskim automatskim CVT mjenjačem vrijednosti potrošnje goriva  i emisija CO2 dodatno padaju na 5,2 l/100 km, odnosno 120 g/km.

Nasuprot benzinskom pogonskom agregatu, dizelski 1.6 i-DTEC snage 120 KS sa 6-stupanjskim manualnim mjenjačem nuditi će još bolje performanse uz nižu prosječnu potrošnju od svega 4,0 l/100 km i emisiju CO2 od 104 g/km. Ubrzanje od 0-100 km/h kod dizelaša će iznosi svega 10,1 sekunde.

Početak prodaje nove Honde HR-V najavljen je za sam kraj ljeta.

21.05.2015.