Nova guma za motocikle Dunlop GP Racer D212 primjerena za trkaću stazu i za cestu

Najnovija guma GP Racer D212 svoju je izdržljivost već dokazala u prošlogodišnjoj trkaćoj sezoni, a sada je svojim značajkama počela osvajati i motoriste koji na trkaću stazu odlaze samo kao amateri. 

Homologirana je naime i za cestovnu vožnju. Nova guma uključuje tehnologije koje je Dunlop razvio na temelju uspjeha na svjetskome prvenstvu FIM u vožnji izdržljivosti i istodobno znači nadogradnju gume D212 GP Pro.

Dunlopova motoguma GP Racer D212, koja je u prošlogodišnjoj trkaćoj sezoni uspješno podnijela prve testove, od veljače je dostupna svim zaljubljenicima u utrke širom Europe. Gumu je Dunlop još lani predstavio na zahtjevnim utrkama, a prva GP Racer D212 sa specifikacijama serijske proizvodnje upotrijebljena je u završnom dijelu francuskoga prvenstva Superbike, kad je Lucas Mahias (GMT94 Yamaha) uz nju osvojio pobjedu na obje utrke Supersport. Prototipovi su prije toga potvrđeni i na svjetskome prvenstvu FIM Endurance.

Pri koncipiranju gume GP Racer D212 Dunlop je primijenio tehnologije gume GP Pro D212, pobjednice na utrci Isle of Man TT, i prilagodio ih za amaterske posjetitelje trkaće staze i natjecatelje klupske kategorije. Novi profil i konstrukcija proizašli su neposredno iz gume GP Pro, samo što je sada za upravljanje potrebno puno manje napora, a to omogućuje oštrije i brže mijenjanje smjera nego kod prethodnice.

Dunlop

Može se prilagoditi cesti i trkaćoj stazi

Guma je namijenjena za povremenu vožnju na trkaćoj stazi, a zbog kombinacije inovativnoga sustava NTEC, najnovije tehnologije Heat Control i mješavine MultiTread može također biti pobjednica utrka na vrhunskoj razini. Najnovija inačica Dunlopovog inovativnog sustava NTEC omogućuje naime motociklistima da za vožnju po trkaćoj stazi snize tlak zraka u gumi i time povećaju kontaktnu površinu gume, a to bez kompromisa na račun reagiranja gume osigurava vrhunsko mehaničko prianjanje te ravnomjernije habanje gume. Osim toga Dunlopova najnovija tehnologija Heat Control Technology (upotrijebljena kod inačice stražnje gume Endurance u dimenzijama 190/55ZR17 i 200/55ZR17) povećava otpornost gume na kidanje jer na vanjskome dijelu ima vrlo čvrstu i izdržljivu mješavinu. Njezina osnovna, mekša mješavina, koja generira toplinu, omogućuje prianjanje na razini trkaćih guma.

Izbor mješavina koje osiguravaju izdržljivost za pobjedu na utrkama

U središnjem i ramenom dijelu guma GP Racer D212 ima usavršenu mješavinu MultiTread, koja je namijenjena za niže radne temperature. GP Racer D212 dostupna je u različitim kombinacijama meke (Soft), srednje (Medium) i izdržljive (Endurance) mješavine. Nova srednja mješavina usredotočena je na savršeno prianjanje i ekstremnu izdržljivost na kraćim relacijama, a nova izdržljiva mješavina omogućuje optimalnu ravnotežu između prianjanja i trajne izdržljivosti.

Mješavine su konačno odabrane nakon završenog programa intenzivnoga testiranja s vrhunskim vozačima u kategorijama Superbike i Endurance: Lucasom Mahiasom, Freddyjem Forayem i Julienom da Costom. U trkaćim uvjetima obje stražnje gume, sa srednjom i izdržljivom mješavinom, na utrci u Kataloniji izdržali su do trećeg obaveznog odmora, a na utrci Paul Ricard do drugog. I nova prednja guma dokazala je svoju izdržljivost te je na utrkama u Kataloniji i Paulu Ricardu izdržala i do šest odmora; prije nego što ju je trebalo zamijeniti, na njoj su dakle napravili više od 200 krugova.

 Guma GP Racer D212 na europskom je tržištu dostupna s ovim specifikacijama:

120/70ZR17 prednja – slick (srednja mješavina)

120/70ZR17 prednja – s profilom (meka i srednja mješavina)

160/60ZR17 stražnja – s profilom

180/55ZR17 stražnja – s profilom (srednja i izdržljiva mješavina)

190/55ZR17 stražnja – slick i s profilom (srednja i izdržljiva mješavina)

200/55ZR17 stražnja – slick i s profilom (srednja i izdržljiva mješavina)

22.02.2017.