Peugeot 2008 DKR u svom konačnom borbenom izdanju

Mjesec i pol dana do početka utrke Dakar 2015., započeo je preobražaj Peugeot 2008 DKR, koji je prvotni crni karbonski izgled zamijenio onim trkaćim. "Zvijer" je tako sad spremna za borbu sa svojim 4X4 rivalima na najzahtjevnijem cross-country reliju na svijetu.

Kako se bliži 4. siječnja, tako su gotovo sve stavke s check-liste timova Peugeot, Red Bull i Total odrađene, a jedna od njih je konačni izgled 2008 DKR! Nakon sedam mjeseci u crnom izdanju, karbonski izgled Peugeot 2008 DKR kojeg su osmislili francuski inženjeri, zamijenio je agresivniji izgled u kombinaciji plave, crvene i bijele boje, znak trenutačne spremnosti za akciju.

«Ovako izgleda mnogo agresivnije!», oduševio se Cyril Despres, nenavikao na dizajnerske efekte na tako velikoj površini karoserije. Stéphane Peterhansel odmah je primijetio praktičnu stranu dizajna za njega i njegovog suvozača: «prostor oko kokpita u bijeloj boji najbolji je način zaštite protiv vrućine. Već sam se natjecao u automobilu s crnim krovom i razlika je očigledna!».

Tisuće kilometara koje je Peugeot 2008 DKR prešao u Maroku zadnjih mjeseci ohrabrile su cijelu ekipu uključenu u projekt: «Rezultati testnih vožnji pokazali su da je tehnički koncept dobro postavljen», potvrđuje Bruno Famin, direktor Peugeot Sporta. Bez obzira, budući je „zvijer“ mlada, potreban je oprez: «krećemo u ovu avanturu s velikim ambicijama ali i mnogo, mnogo poniznosti. Budući ćemo započeti naš cross-country reli program najtežom utrkom, sigurno ćemo naići na puno prepreka i problema. Stoga moramo ići etapu po etapu. Za ovu prvu godinu, naš glavni cilj je doći što je dalje moguće sa što većim brojem vozila».

Carlos Sainz, koji ima široko znanje u području razvoja i veliko iskustvo natjecanja u svim tipovima automobila, potpuno podržava tehnički koncept Peugeot 2008 DKR: «ekipa je pripremila vrlo posebno, inovativno vozilo koje obećava svestranost potrebnu za snalaženje na različitim terenima s kojima ćemo se susretati. Koncept dobro funkcionira. Naše testne vožnje su pokazale da možemo biti jako brzi, premda, kao kod svih trkaćih automobila u njihovoj prvoj godini, teško je biti 100 % siguran u njihovu pouzdanost».

48 dana prije početka utrke, program je prilično zgusnut: od 20. studenog kamioni puni materijala i rezervnih dijelova ukrcat će se na brod za Argentinu. Zatim će biti potrebno sastaviti tri trkaća automobila koji će biti transportirani avionom sredinom prosinca, nakon zadnje serije testnih vožnji u Maroku početkom prosinca. Vozači će proći intenzivan mehanički trening, radi pripreme za eventualne hitne mehaničke intervencije tokom maratonske utrke, kad ne bude dozvoljena intervencija trećih osoba.

20.11.2014.