Škoda Octavia u Hrvatskoj dvostruko prodavanija od Golfa

U Hrvatskoj je u veljači registrirano 3840 novih automobila, što je čak 46,4 posto više nego u veljači 2017. godine, pa sad već sa sigurnošću možemo zaključiti kako je prodaja automobila u Hrvatskoj eksplodirala.

Zanimljivo, Škoda Octavia je sa 373 prodana primjerka gotovo dvostruko traženija od Volkswagen Golfa, za kojeg se odlučilo 207 kupaca, dok je Suzuki Vitara mjesec završila na trećem mjestu sa 167 primjeraka. Krug najpopularnijih modela zatvaraju Ford Focus (154), Suzuki SX4 (112), Volkswagen Polo (109), Volkswagen Tiguan (95)…
Volkswagen je tradicionalno najpopularniji brend. Na drugom mjestu je Škoda, na trećem Suzuki, a slijede Renault, Opel, Hyundai, Ford, Dacia, Peugeot, Audi, Toyota… Što se tiče luksuznih brendova, tu je situacija šarolika. BMW-u se prodaja prepolovila pa je sa siječanjskih 129 primjeraka pao na 56, dok je Porsche istodobno skočio s pet na čak 12 primjeraka.
Panika po pitanju dizelaša nije se prelila u Hrvatsku pa automobili s dizelskim motorom čvrsto drže 47 posto tržišta. Zanimljivo, najpopularniji je među najskupljim automobilima pa se čak 93,5 posto kupaca BMW-a odlučilo za dizelski motor. U slučaju Mercedes-Benza udio dizelaša iznosi još uvjerljivijih 96,8 posto, dok su kod Jeepa, Land Rovera i Jaguara svi prodani primjerci s dizelašem pod haubom.

Vijest je prenesena s portala autopress.hr

07.03.2018.