Zapinje mjenjač kod Toyote Corolle

Vozim Toyotu Corollu 96.g. 1,4 xli. Imam problem kad krenem i želim prebaciti u drugu brzinu, kao da je netko zavario mjenjač, ne mogu prebaciti, moram nastaviti vožnju u prvoj brzini, ponovno stisnuti kvačilo (dva do tri puta) te prebaciti u drugu. Problem je samo samo kod 1. i 2. brzine. Zamijenjen je cijeli set kvačila, glavni i pomoćni cilindar (novo), a opet se to dešava. Auto ima 286.000km i sve je ostalo u najboljem redu. Privržen sam japanskim automobilima, imao sam Nissan i Mitsubishi i nikad problema, pali i vozi.

Je li dobro ozračen sistem? Kakve su vodilice potisnog ležaja i poluge (sajle mjenjača)?
Ako je sve navedeno u redu, trebalo bi rastaviti mjenjač te pogledati u kakvom su stanju "kandže" na piramidama birača brzina. Svakako zahtjevan i skup zahvat pa prije nego krenete rastavljati svoj mjenjač potražite gdje i za koje novce možete nabaviti rabljeni mjenjač.

I ja sam pobornik japanskih vozila te smatram da ne griješite u odabiru.

13.12.2013.