Citroën na Ženevskom salonu automobila: novo doba

Na Ženevskom salonu Citroën prelazi u ofenzivu i predstavlja dvije svjetske premijere iz srca svoje game, koje zorno svjedoče o novom pozicioniranju game Citroën: Citroën C4 Cactus i novi Citroën C1. 

DS linija, čiji je uspjeh vidljiv u 420 000 prodanih automobila od izlaska na tržište 2010., potvrđuje se kao alternativa tradicionalnim premium markama i nastavlja svoj razvoj, ponajprije na međunarodnim tržištima, modelom DS 5LS.

Tako Citroën na Ženevskom salonu automobila predstavlja:

Dvije svjetske premijere koje savršeno ilustriraju zaokret marke Citroën kad je riječ o C liniji: više dizajna, udobnosti, korisne tehnologije i sve to u okvirima umjerenog budžeta. Prvi novitet: Citroën C4 Cactus. Kao prava alternativa kompaktnim limuzinama, postavlja temelje novog poretka u automobilskom svijetu. Citroën, međutim, ide i korak dalje nudeći jedinstvenu i zadivljujuću interpretaciju te svjetske premijere, konceptni C4 Cactus Aventure. Povrh toga, Citroën predstavlja obnovljenu inačicu jednog od ključnih modela: novi Citroën C1. Marka otkriva i posve novu izvedbu modela Citroën C5, izvedbu CrossTourer, model koji u prvi plan stavlja ovjes Hydractive III+, ekskluzivnost Marke. Naposljetku, Citroën na Ženevskom salonu izlaže novi Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso, koji već imaju više od 72 000 narudžbi.

 


DS liniju, koja se pozicionira kao alternativa tradicionalnim premium markama, nastavlja svoj razvoj na međunarodnom planu lansiranjem snažne i uglađene limuzine visoke klase DS 5LS koja se proizvodi u kineskoj tvornici u Shenzhenu. Riječ je o uglađenosti koju nalazimo i u izvedbi Faubourg Addict modela Citroën DS3, DS3 Cabrio, DS4 i DS5. DS linija podrazumijeva i dodatnu smjelost, koju vidimo kod modela DS3 Cabrio Racing, sportske izvedbe koja spaja adute modela DS3 Racing s užitkom vožnje ispod vedrog neba. Linija DS obogaćena je novim mogućnostima personalizacije: dvobojni krov odsad je u ponudi uz doplatu na modelu Citroën DS4. Naposljetku, Citroën DS5 ima nove BlueHDi motore, kao i novi ovjes.

 

Tehnološku ofenzivu novim motorima koji spajaju užitak u vožnji i učinkovitost te su spremni za ekološku normu Euro 6. U ponudi benzinskih motora Citroën predstavlja motor PureTech Turbo, modelom Citroën C4 e-THP 130, koji omogućuje prosječno smanjenje potrošnje goriva i emisija CO2 od 23% u odnosu na prethodnu generaciju. Što se dizelaša tiče, Citroën nudi nove BlueHDi motore s najučinkovitijom tehnologijom za obradu dušikovih oksida NOx uz istodobno smanjenje emisije CO2. Ta se tehnologija ugrađuje na nekoliko motora i modela Marke, među kojima su DS5 BlueHDi 120 (102 g/km CO2) i DS5 BlueHDi 180 (114 g/km CO2) te C4 Cactus BlueHDi 100 (82 g/km CO2). Naposljetku, tehnološku ofenzivu marke Citroën ilustrira i novi sportski izazov: model Citroën C-Elysée WTCC koji će stati na startnu liniju FIA-ina svjetskog prvenstva turističkih automobila 5 travnja u Marrakechu, u Maroku. Riječ je o novom sportskom izazovu za Marku koja ima osam naslova svjetskog prvaka u kategoriji konstruktora u reliju WRC.

21.02.2014.