Toyota planira obaranje rekorda
Nakon što je u svibnju postavljen novi rekord za električne automobile na legendarnoj njemačkoj natjecateljskoj stazi, "zeleni pakao" bi uskoro mogao dobiti novog pretendenta za ovu sve značajniju titulu.
Naime, u svibnju je Peugeot s konceptom EX1 ostvario vrijeme od 9:01.3 min koje će Toyota, točnije njihov sportski odjel Toyota Motorsports GmbH (TMG) pokušati oboriti s prototipom prikazanim na ovim slikama.
Kako napominju u TMG-u, automobil je napravljen na temelju iskustava Toyote s bolidima Formule 1 u razvojnom središtu u Kölnu čiji zračni tunel Toyota iznajmljuje svima koji su ga spremni platiti. IzmNakon što je u svibnju postavljen novi rekord za električne automobile na legendarnoj njemačkoj natjecateljskoj stazi, "zeleni pakao" bi uskoro mogao dobiti novog pretendenta za ovu sve značajniju titulu.eđu ostalih, spominje se da je i Ferrari testirao svoje F1 bolide upravo na tom mjestu.
Automobil s kojim će Toyota pokušati oboriti rekord za električna vozila na Nürburgringu koristi sustav pohrane energije KERS, a za pogon su zadužena dva električna motora Evo Electric kombinirane snage od 280 kW (381 KS) i najvećeg okretnog momenta od 800 Nm. Baterije su litij-keramičke, proizvod tvetke Li-tech, napona od 520 V i kapaciteta od 41,5 kWh.
Prototip je opremljen 1-stupanjskim prijenosom, a masa mu iznosi 970 kg što sve zajedno ubrzava od 0 do 100 km/h za oko 3,9 s te dostiže najveću brzinu od 261 km/h. Autonomija ovog automobila, navode u Toyoti, dostiže 200 km, no u trkaćim uvjetima svakako će se znatno smanjiti.