Toyota na sajmu u Ženevi - KIKAI CONCEPT
Kao proizvod ljudskog znanja, kreativnosti, prednosti i umjetnosti – automobili moraju biti predmet obožavanja.
TOYOTA KIKAI CONCEPT
Obilježavanje privlačnosti prema automobilu
S europskom premijerom na ovogodišnjem Ženevskom salonu automobila, Toyota Kikai Concept je dizajnirana kako bi istražila, pojačala i prije svega obilježila osnovnu privlačnost prema automobilima: njihovu ljepotu u pokretu, mehaničku kompleksnost i postojanost.
Kao iskonski konceptni automobil, Toyota Kikai svoju privlačnost krije u dizajnu koji se istovremeno oslanja na osnovnu filozofiju modernog automobila, ali je izveden u slobodnom obliku.
Toyota Kikai odnosi shvaćanje pojma automobila iznad same karoserije vozila i otkriva ju u posve drugačijem svjetlu. Kroz čitav koncept, automobil je izveden na način da ističe i obilježava postojanost u sadašnjem vremenu, sa svom svojom mehaničkom elegancijom – bez obzira je li jednostavan ili kompleksan u prirodi.
TOYOTA TOUCH® 2 WITH GO
Više mogućnosti i jednostavnije korištenje
Toyotina ponuda inovativnih i vrlo dostupnih multimedijalnih sustava, Toyota Touch® 2, je osvježena za 2016. godinu.
Pojednostavljena ponuda sada donosi izbor između standardnog izdanja Toyota Touch® 2 ili Toyota Touch® 2 with Go sustava, koji omogućuju funkciju navigacije sa svim mapama.
Toyota Touch® 2 with Go dobila je znatna softverska ažuriranja koja omogućuju lakše i jednostavnije korištenje brojnih dostupnih opcija i mogućnosti na ekranu. Uključeno je 10 posve novih opcija, poboljšano je čak 30 elemenata i pojednostavljeno povezivanje s Toyotinim korisničkim portalom za lakše preuzimanje aplikacija.
Napredni multimedijalni sustav nadalje donosi pogodnosti poput trogodišnjeg i posve besplatnog održavanja navigacijskih mapa i mogućnosti povezanih usluga. Navedeno uključuje ažuriranje mapa i besplatnu registraciju na TomTom prometne informacije u stvarnom vremenu, upozorenje na policijske radare, informacije o cijenama goriva, lokacijama parkinga, vremensku prognozu, Google pretraživanje, Google Street View, Aupeo!, Aha i Twitter.