Bugatti 16 C Galibier

Bugatti 16 C Galibier, iako još uvijek u fazi koncepta, najvjerojatnije će se na tržištu pojaviti 2013., kada bi Veyron trebao otići u zasluženu mirovinu.

Nastao je prema idejama Bugatti tima, a sada im jedino preostaje da uvjere potencijalne kupce, ali i nagovore čelnike VW grupe da se krene sa serijskom proizvodnjom. Tehničke podatke skrivaju kao zmija noge, ali sudeći po okvirnoj snazi, to bi mogao biti najsnažniji i najbrži automobil sa četiri vrata.

Moćni W16 motor potpomognut je mehaničkim kompresorima, umjesto turbopunjačima kao u Veyronu. Pogon je na sve kotače, a snaga se prenosi putem konvencionalnog automatskog mjenjača s osam stupnjeva. Vrata su izrađena od aluminija, a ostali elementi od karbonskih vlakana, što pridonosi smanjenju mase i krutosti karoserije, čime bi Galibieri mogao postati najlakši automobil u svojoj klasi.

Dizajn je snažno inspiriran slavnim modelom Type 57 Atlantique, stoga je Galibier konstruiran kao hatchback, a ne kao sedan. Vidljiv je i utjecaj Veyrona, dok je ekstremno minimalistički interijer osjetno luksuzniji nego u prestižnom sportašu. Središnjim grebenom dominiraju dva centralno smještena instrumenta - brzinomjer može kazaljku smjestiti na broj 390! Sat je izradila švicarska tvrtka Parmigiani, a može se ukloniti i pričvrstiti na poseban remen te nositi na ruci. Ukoliko ostvari pozitivne kritike, Galibier bi mogao dobiti blagoslov uprave na proljeće sljedeće godine, kada će definitivno biti odlučeno hoće li se krenuti sa serijskom proizvodnom ili ne, dodao je direktor prodaje Stewart Alastair. Ukoliko odgovor bude potvrdan, proizvodit će 300 primjeraka godišnje.

autoklub.hr

autoklub.hr

Autoklub.hr je web ekstenzija najsnažnijeg auto-moto branda u Hrvatskoj. Pruža svojim posjetiteljima široku lepezu informacija vezanih uz automobile, predstavlja nove modele na tržištu te nudi savjete pri kupovini rabljenih automobila.

Oznake:

15.09.2009.