Škodina ofenziva za Kinu

Češki proizvođač automobila Škoda na automobilskoj izložbi AUTO CHINA 2012., koja se održava u Pekingu (23.04.-02.05.2012.), daje nam uvid u svoju buduću modelnu ofenzivu koju priprema za Kinu. 

U Pekingu predstavljena dizajnerska studija MissionL nudi konkretan uvid u novu kompaktnu limuzinu iz Škode, koja će se od 2013. proizvoditi u pogonu Shanghai Volkswagen, te čija je prodaja namijenjena kineskom tržištu. S novom kompaktnom limuzinom kao i međunarodno uspješnim SUV-om Škoda Yeti ova marka u narednoj godini dodatno uvodi četvrtu i petu modelnu liniju u Kini te planira daljnji rast na svom najjačem pojedinačnom tržištu.

Time ovo poduzeće nastavlja uspješan razvoj u Kini. U prva tri mjeseca 2012. prodajne brojke u Kini povećale su se za 8,9 posto na preko 59.200 vozila (1. kvartal 2011.: 54.400 vozila). Od 2007. ova marka je nazočna u Kini. U godini 2010. ova zemlja je po prvi put bila najuspješnije pojedinačno tržište Škode po broju isporučenih automobila. Ovaj trend potvrđen je i 2011. te je nastavljen u prvom kvartalu 2012.

«Škoda uspješno realizira svoju međunarodnu strategiju rasta i usmjerena je svome cilju da do 2018. ostvari godišnju prodaju od 1,5 milijuna vozila na svjetskoj razini. Kina već danas ima važan udio u prodajnim uspjesima marke te će u narednim godinama zauzimati sve veći značaj», rekao je predsjednik Upravnog odbora Škode prof. dr. h.c. Winfried Vahland. «Početak na kineskom tržištu prije pet godina bila je dobra odluka za Škodu», nastavio je Vahland. «Uvođenjem četvrte i pete modelne linije za kinesko tržište od 2013. još ćemo snažnije biti prisutni u Kini te želimo dodatno izgraditi dobru poziciju naše marke», zaključio je Vahland.

S novom kompaktnom limuzinom Škoda će prezentirati atraktivnu ponudu Fabije i Octavije od 2012 u Europi, a od 2013 u Kini. Uvid u dizajn i koncept vozila pruža studija MissionL. Proizvođač je u Pekingu po prvi put prezentirao modificiranu verziju prilagođenu potrebama kineskog tržišta. Europsku varijantu modela MissionL Škoda je predstavila već na međunarodnoj automobilskoj izložbi IAA 2011 u Frankfurtu. Osim spomenutih modela ovo poduzeće će na svom sajamskom štandu površine 1.141 m2 prezentirati modele koji se trenutačno prodaju u Kini: Fabiju, Octaviju i Superb te izložbeno vozilo Octavia Racing. Istovremeno je nastup u Pekingu sav u znaku pet godina uspješne nazočnosti na kineskom tržištu.

autosport.hr

autosport.hr

Autosport.hr elektronski je magazin o automobilima i automobilističkom sportu. Redakciju autosporta čini malena, ali uporna i neumorna skupina ljubitelja automobila i automobilizma. Možete ih susresti na automobilskim salonima, prezentacijama, ali i pored planinskih cestica na rally brzincima, naoružane laptopima i fotoaparatima, dobrom voljom i željom za promoviranjem automobila, automobilizma i tehničke kulture.

18.04.2012.