PEUGEOT 308 RACING CUP: stvoren za stazu

Inženjeri odjela PEUGEOT SPORT svu svoju pozornost usmjerili su na PEUGEOT 308, a rezultat je njihove stručnosti i vještine 308 GTi by PEUGEOT SPORT, najekstremniji model u ponudi Marke.

Svjesni da svojim vještinama mogu postići više, odlučili su otići korak dalje i konstruirali trkaću verziju automobila. Taj korak od ceste do trkaće staze urodio je stvaranjem PEUGEOT 308 Racing Cup!

Osmišljen od dizajnera Peugeot, velike dimenzije i aerodinamične linije PEUGEOT 308  Racing Cup jasno ukazuju na tehnološka rješenja koje je Marka razvila sudjelovanjem u automobilizmu. Rezultat će zadovoljiti i najzahtjevnije kupce u potrazi za visokim performansama i vrhunskim vozačkim užicima. Pokretan istim 1,6-litrenim turbomotorom koji se nalazi pod poklopcem motora 308 GTi by PEUGEOT SPORT, 308 Racing Cup već nakon prve faze razvoja razvija 308 KS (38 KS više nego 308 GTI by PEUGEOT SPORT).

Elegantan, senzualan profil

Njegov stav, obline i aerodinamička svojstva već na prvi pogled ukazuju na sportski pedigre modela. Razvijen na temelju PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, čiji su upečatljivi izgled odlično prihvatili obožavatelji diljem svijeta, 308 Racing Cup dobiva prepoznatljiv mišićav izgled.

Peugeot 2008

Blatobrani su prošireni kako bi se našao prostor za šire kotače, čime je PEUGEOT 308   Racing Cup dobio nedvojbeno atletski stav. Atletski izgled ponajprije je vidljiv u ukupnoj širini povećanoj na 1910 mm, što je 106 mm više nego PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT.

Spojler koji će krasiti stražnji kraj automobila u skladu je s pravilima natjecanja WTCC. Prednji i stražnji odbojnici te prednji difuzor posebno su razvijeni za 308 Racing Cup. Istodobno mu poboljšavaju aerodinamička svojstva i daju agresivan izgled. Jedinstveni su i 18-inčni naplatci na koje se mogu ugraditi ili slikovi ili gume za kišu (27/65).

Ugrađena tehnologija

1,6 litreni THP motor izravni je potomak motora koji pokreće PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Stručnjaci za motore u Vélizyju dodatno su poboljšali performanse kako bi automobil bio spreman za boj sa sve većom konkurencijom na trkaćim stazama. Dodatnim zahvatima i ugradnjom turbopunjača preuzetog iz modela 208T16, Peugeot 308 Racing Cup već je prešao čarobnu granicu od 308 KS. Daljnjim razvojem omogućit će se postizanje još više snage i još ekstremnijih performansi.

PEUGEOT 308 Racing Cup od cestovnog je rođaka preuzeo i dijelove ovjesa, poput glavčina i stražnje osovine. Od ostalih dijelova, kako bi automobil prilagodili za vožnju na stazi, inženjeri su odabrali više posebnih dijelova, poput šesteroklipnih kočnih kliješta. Šesterobrzinski sekvencijalni mjenjač dobio je i polugice za mijenjanje brzina na upravljaču.

Peugeot 2008

Masa PEUGEOT 308 Racing Cup također je bila jedan od prioriteta u njegovu razvoju te će se kretati između 1000 i 1050 kg.

Međunarodna karijera

Peugeot 308 Racing Cup kupcima diljem svijeta bit će dostupna od kraja 2016. godine. Svrha mu je nadomjestiti RCZ Racing Cup u prvenstvima jednog proizvođača te u natjecanjima limuzina i sportskih automobila, poput njemačkog VLN-a, španjolskog CER-a, talijanskog CITE-a te belgijskog BGDC-a, pa čak i u prvenstvima utrka izdržljivosti poput serije utrka 24 sata.

Frankfurt očekuje predstavljanje privlačnog spoja

Svjetla reflektora obasjat će PEUGEOT 308 Racing Cup na Frankfurtskom salonu automobila koji se održava od 17. do 27. rujna. Zatim će svjetla Frankfurta zamijeniti svjetla staze Paul Ricard u Francuskoj, gdje će se predstaviti javnosti na završnoj utrci sezone natjecanja GT Tour. (24. – 25. listopada).

Pogledajte PEUGEOT 308 RACING CUP na Youtube kanalu: peugeotsportofficial

Peugeot 2008

TEHNIČKI PODACI

Motor

Vrsta: 1,6-litreni turbomotor preuzet iz 308 GTi by PEUGEOT SPORT (turbopunjač preuzet iz 208 T16)

Snaga: 308 KS

Obujam: 1600 cm3

Najveća snaga: najmanje 308 KS

Promjer ispuha: 70 mm

Spremnik za gorivo: standardni

Ubrizgavanje goriva: izravno, visokotlačno

Mjenjač

Šesterobrzinski sekvencijalni mjenjač s polugicama za mijenjanje brzina na upravljaču

Podvozje

Konstrukcija: školjka karoserije ojačana zaštitnim kavezom zavarenim u više točaka prema FIA-inim pravilima

Karoserija: posebni prednji i stražnji odbojnici te blatobrani

Stakla: polikarbonatni stražnji bočni prozori i stražnji prozor

Masa: najmanje: 1000 kg / najviše: 1050 kg

Raspodjela mase sprijeda/straga: 63 % / 37 %

Podesivi špur i nagib kotača / visina podvozja / nagib stražnjeg spojlera / amortizera (kompresija i povratni hod)

Dizalica: tri pneumatske dizalice

Dimenzije

Duljina 4288mm (ne uključujući stražnji spojler prema specifikacijama natjecanja WTCC)

Širina 1910 mm

Međuosovinski razmak: 2620 mm

Posebni prednji i stražnji odbojnici te blatobrani

Aerodinamička svojstva

Prednji difuzor

Stražnji spojler prema specifikacijama natjecanja WTCC

Kotači

Posebni kotači dimenzija 10" x 18"

Slikovi i gume za kišu (27/65)

 

28.08.2015.