Nova Corolla
Toyota Corolla je najprodavaniji automobil na svijetu. Ovu tvrdnju potkrepljujemo činjenicom da je tijekom 47 godina postojanja, Corolla prodana u 40 milijuna primjeraka širom svijeta (od predstavljanja prve generacije 1966).
Uvođenjem nove, 11. generacije, Corolla postaje globalni brend, jer se sada proizvodi u 16 tvornica i prodaje u preko 150 zemalja širom svijeta. Shinichi Yasui, glavni inženjer, vjeruje da je ovakva rasprostranjenost moguća zbog podržavana filozofije koju je postavio Tatsuo Hasegawa, glavni inženjer prve generacije modela. Ova filozofija može se sažeti u rečenici "Corolla donosi sreću i blagostanje ljudima diljem svijeta".
Svakom novom generacijom, Corolla je primjenjivala nove koncepte i tehnologije, a za Toyotu, Corolla je bio model lidera u procesu motorizacije Japana prema ostatku svijeta. Ipak, pred Corollom su sada još veći izazovi, jer neprekidan uspjeh zahtijeva pomno razmatranje uvijek novih, drugačijih zahtjeva i očekivanja kupaca iz različitih dijelova svijeta. Stoga su analiza i praćenje reakcija kupaca bili sastavni dio razvoja nove Corolle.
Tvrtka je stvorila automobil u čiju je prvu generaciju utkana tradicionalna filozofija - automobil vrhunske kvalitete, trajnosti i pouzdanosti, koji ispunjava očekivanja svakog tržišta diljem svijeta, uz odlučnost da premašiti ta očekivanja u svim najvažnijim segmentima. Rezultat rasta je današnja, nova, 11. generacija automobila koji je naslijedio 47 godina dugu tradiciju Corolle, ali je sada kreiran da zadovolji potrebe još šireg kruga kupaca.
Nova Corolla ima napredan, moderniji dizajn, veću prostranost, udobnost, praktičnost i jednostavnost korištenja. Pruža ekonomičnost bez premca, poboljšanu voznu dinamiku i napredne sigurnosne značajke.
I ako ovi atributi nisu dovoljni, nova Corolla se oslanja na legendaran kvalitetu, trajnost i pouzdanost ovog modela, uz znatno poboljšana kvalitete svakog aspekta dizajna i konstrukcije. Corolla i dalje predstavlja izvanrednu vrijednost za uložen novac na svakom tržištu, diljem svijeta.
A što nam to donosi Nova Corolla?
NOVI DIZAJN
- Potpuno novi vanjski dizajn za sofisticiran, suvremen izgled
- Potpuno novi dizajn interijera nudi putnicima okruženje vrhunske kvalitete • Veća udobnost za putnike na stražnjoj klupi, vodeći u klasi sa 706 mm prostora za noge straga, udobnija sjedala i povećan kapacitet prtljažnika • Poboljšani položaj u vožnji, ergonomsko pozicioniranje i jednostavno, intuitivno upravljanje svim komandama i instrumentima
- Tehnologija ugodna za svakog korisnika, uključujući ulaz bez ključa, dvozonski klima uređaj i pametni sustav pomoći pri parkiranju
- Nova generacija Toyota Touch pristupačne multimedije sa dodirnim zaslonom i navigacijskim sustavom
SIGURNOST
- Visoki standardi aktivne i pasivne sigurnosti, uz bolju zaštitu pješaka prilikom sudara
- Iznimno čvrsta kabina dizajnirana da pruži optimalnu zaštitu do frontalnog, bočnog i stražnjeg sudara
- Brojne komponente koje apsorbiraju energiju znatno povećavaju zaštitu pješaka
- 7 SRS zračnih jastuka, nasloni za glavu koji štite od trzajne ozljede vrata te dječji zaštitni sustavi.
- ABS sustav nove generacije i kraći hod papučice kočnice radi boljeg osjećaja tijekom kočenja i bržeg odziva .
- Dostupni su sustavi kontrole proklizavanja (TRC) i stabilnosti vozila (VSC), dok modeli opremljeni VSC sustavom imaju moderniji sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici.
BENZINSKI I DIZEL POGONSKI AGREGATI SA NISKOM POTROŠNJOM GORIVA
- Poboljšan asortiman motora, usuglašen s Euro 5 + standardom, ima za cilj niže emisije i vodeću potrošnju goriva u klasi.
- Odabir između 1,4 litarskog D-4D turbodizel, 1,33 litrenog Dual VVT-i, 1,6 litarskog Dual VVT-i i Valvematic benzinskog, kao i novog 1,8-litarskog Dual VVT-i benzinskog motora (dostupnog za tržište istočne Europe, Ne za Hrvatsko).
- šest-brzinski ručni, MultiMode automatiziran ručni i novi Multidrive S automatski mjenjač.
- Dostupnost ekološkog načina vožnje i Stop & Start sustava.
VOZNA SVOJSTVA
- Povećana upotreba čelika visoke čvrstoće, radi lakše i čvršće karoserije koja povećava udobnost i agilnost vozila.
- Revidiran MacPherson prednji ovjes i stražnji ovjes s torzijskom osovinom povećavaju ugodnost vožnje i odziv upravljača.
- Optimizirano električno servo upravljanje (EPS) smanjuje vibracije i povećava odziv upravljača.
PRELIMINARY SPECIFICATIONS |
|
1.33P Dual VVT-i 6MT |
1.6P Valvematic 6MT |
1.4D-4D 6MT |
Major Dimensions & Vehicle Weights
Overall |
Length |
mm |
4620 |
4620 |
4620 |
Width |
mm |
1775 |
1775 |
1775 |
|
Height |
mm |
1465 |
1465 |
1465 |
|
Wheelbase |
|
mm |
2700 |
2700 |
2700 |
Tread |
Front |
mm |
1535*1, 1525*2 |
1535*1, 1525*2 |
1535*1, 1525*2 |
Rear |
mm |
1535*1, 1520*2 |
1535*1, 1520*2 |
1535*1, 1520*2 |
|
Min. Running Ground Clearance |
|
mm |
125 |
125 |
125 |
Interior |
Length |
mm |
1930 |
1930 |
1930 |
Width |
mm |
1485 |
1485 |
1485 |
|
Height |
mm |
1190 |
1190 |
1190 |
|
Couple Distance |
Front to Rear |
mm |
960 |
960 |
960 |
Cargo Space |
Capacity |
m3 (VDA) |
0,452 |
0,452 |
0,452 |
Kerb Weight |
Total |
kg (WVTA) |
1225-1265, 1150*3 |
1255-1290, 1280-1300*5,1195*3 |
1280-1315*7, 1300-1320*51195*3 |
Gross Vehicle Weight |
Total |
kg (WVTA) |
1735 |
1770 |
1780 |
Coefficient of Drag |
|
- |
0,27 |
0,27 |
0,27 |
Fuel Tank Capacity |
Total |
liter |
50, 55 |
50, 55 |
45, 55 |
No. of Cyls. & Arrangement |
|
- |
4 cylinders, in-line |
4 cylinders, in-line |
4 cylinders, in-line |
Valve Mechanism |
|
- |
16-valve DOHC with Dual VVT-i |
16-valve DOHC |
8-valve SOHC |
Bore x Stroke |
|
mm |
72.5 x 80.5 |
80.5 x 78.5 |
73.0 x 81.5 |
Displacement |
|
cc |
1329 |
1598 |
1364 |
Compression Ratio |
|
- |
11.5 : 1 |
10.7 : 1 |
16.5 : 1 |
Ignition System |
|
- |
TDI |
S-TDI |
|
Fuel Type |
|
- |
Petrol |
Petrol |
Diesel |
Max. Output |
|
kW(hp)/rpm |
73 ( - ) / 6000 |
97 ( - ) / 6400 |
66 ( - ) / 3800 |
Max. Torque |
|
Nm(kg-m)/rpm |
128 ( - ) / 3800 |
160 ( - ) / 4400 |
205 ( - ) / 1800-2800 |
Fuel Consumption |
Combined |
|
5,6 |
6,0 |
4.1, 3.9*6, 3.8*8 |
Extra Urban |
L/100km |
4,7 |
4,9 |
3,6, 3.5*6, 3.4*8 |
|
Urban |
|
7,2 |
8 |
4.9, 4.6*6, 4.4*8 |
|
CO2 Emissions |
Combined |
|
129 |
139 |
106, 102*6, 99*8 |
Extra Urban |
g/km |
108 |
113 |
95, 93*6, 90*8 |
|
Urban |
|
167 |
184 |
126, 120*6, 116*8 |
|
Performance |
|
|
|
|
|
Max. Speed |
|
km/h |
180 |
200 |
180 |
Acceleration |
0 to 100 km/h |
sec. |
12,6 |
10.0 |
12,5 |
Min. Turning Radius |
Tire |
m |
5,4 |
5,4 |
5,4 |
Body |
m |
5,7 |
5,7 |
5,7 |
|
Drive Train |
|
|
|
|
|
|
Type |
- |
6MT |
6MT |
6MT |
Brake System |
|
|
|
||
Brake Type |
Front |
- |
Ventilated disc |
Ventilated disc |
Ventilated disc |
Rear |
- |
Solid disc |
Solid disc |
Solid disc |
|
Brake Size |
Front Diameter |
mm |
277 |
277 |
277 |
Rear Diameter |
mm |
270 |
270 |
270 |
|
Parking Brake |
Type of Control |
- |
Hand operated - Lever type |
Hand operated - Lever type |
Hand operated - Lever type |
Suspensions |
|
|
|
|
|
Suspension Type |
Front |
- |
MacPherson strut |
MacPherson strut |
MacPherson strut |
|
Rear |
- |
Torsion beam |
Torsion beam |
Torsion beam |