Evo zašto trebate izbjegavati vožnju na rezervi

Mnogi vozači skloni su izvlačenju posljednjih kilometara iz rezervoara, što je praksa koju biste trebali izbjegavati u širokom luku ako vam je dugovječnost vaše pumpe goriva i izdašnost vašeg bankovnog računa bitna

Zadatak ove automobilske komponente je jednostavan - slati gorivo iz rezervoara do motora. Problem leži u procjeđivaču, filteru i električnom motoru. Naime, benzin ili dizel u vašem automobilu pumpi goriva služi kao sredstvo za hlađenje.
Kada u spremniku nema dovoljno goriva, elektromotor radi pod većim opterećenjem, pritom ga u manjoj mjeri hladi tekućina a više benzinske i dizelske pare koje su daleko manje učinkovite u odvođenju topline iz sustava.
Valja napomenuti da gorivo služi i kao lubrikant, a njegov nedovoljni protok uzrokuje brže trošenje rotirajućih dijelova pumpe.
Ne bismo trebali zaboraviti niti sediment koji se nakuplja na dnu rezervoara, te može začepiti filter i dokrajčiti vašu pumpu goriva.
Svi ovi razlozi trebali bi vas jednom zauvijek natjerati da potražite najbližu benzinsku postaju najkasnije čim vam lampica rezerve zasvijetli na kontrolnoj ploči, a po mogućnosti i ranije.
Pogledajte fenomenalni video Youtube korisnika speedcar99 da biste bolje stekli dojam kako funkcionira pumpa goriva.

 

Vijest je prenesena s portala tportal.hr/autozona

21.03.2018.