Za zahtjevne motoriste nova sportska turing guma RoadSmart III

Najnovijom sportskom turing gumom RoadSmart III, koja je namijenjena zahtjevnim vozačima motocikala, Dunlop Europe postavlja nove standarde izdržljivosti i upravljivosti. 

Rezultati neovisnoga MTC testa pokazali su da prednja guma omogućuje 82 posto veću kilometražu od prosjeka testiranih konkurentskih guma[1], a osim toga osvojila je prvo mjesto kod prianjanja i upravljivosti na suhoj površini[2].

Dunlop Europe predstavlja novu gumu RoadSmart III, kojom želi zadovoljiti potrebe europskih cestovnih motorista. Guma se odlikuje inovativnim dezenom gaznoga sloja s novim poboljšanim postavom žljebova pod kutom, čime su tvorci gume optimizirali krutost njezina gaznog sloja. Tako su osigurali ravnomjerno habanje radi očuvanja izdržljivosti gume tijekom njezina čitavog životnog vijeka. U dezenu je prvi put upotrijebljena i tehnologija iGT (Interconnecting Groove Tread), koja pruža gumi veću izdržljivost na mokroj površini. Upotrijebljeni dezen osigurava brzo i učinkovito raspršivanje vode, čime guma zadržava prianjanje i dobru upravljivost i onda kad je istrošena. Zahvaljujući mješavini nove generacije MultiTread koja je napravljena prema nanotehnologiji, guma omogućuje više prijeđenih kilometara i osjetno poboljšava prianjanje na mokroj površini. Guma ima posve novu kordnu konstrukciju koja omogućuje preciznije upravljanje, od vozača zahtijeva puno manje napora te je zaslužna za ravnomjernije habanje gume i veću kilometražu.

Na neovisnom testu uvjerila prianjanjem i upravljivošću na suhoj površini te izdržljivošću

Priznata neovisna organizacija za ocjenjivanje Motorrad Test Center (MTC) prednjoj gumi RoadSmart III potvrdila je naziv vodeće na području izdržljivosti. Nakon zahtjevne vožnje po španjolskoj testnoj stazi, koja je bila kombinacija autocesta, sporednih cesta i napornih planinskih putova, prednja guma RoadSmart III uvrstila se na prvo mjesto i u pogledu kilometraže bila nevjerojatnih 82 posto bolja od prosjeka testiranih konkurentskih guma.3 I stražnja je guma dobila najbolju ocjenu za broj kilometara i osvojila 19 posto prednosti pred prosjekom testiranih konkurenata.[3] NA MTC-ovom testu guma Dunlop RoadSmart III dokazala je također prednost pred glavnim suparnicama što se tiče upravljivosti na suhoj cesti. Uvrstila se na prvo mjesto i bila 10 posto bolja od prosjeka[4] četiriju konkurentskih guma. Na testiranju na mokroj površini MTC-ovi vozači Dunlopovoj su gumi dodijelili prvo ili podijeljeno prvo mjesto4 na šest ključnih područja, među kojima su precizno ulaženje u zavoj i upravljivost na mokroj cesti u dugome nizu zavoja, a pokazala je i najbolju ravnotežu između prianjanja sprijeda i straga.

Guma RoadSmart III dostupna je u 18 specifikacija koje uključuju 16 dimenzija. Nova ponuda omogućuje izbor konstrukcije u dvije najvažnije dimenzije stražnje gume – 180/55ZR17 i 190/55ZR17. Vozači mogu izabrati standardnu stražnju gumu RoadSmart III, koja zadovoljava potrebe teških do srednje teških motocikala GT, ili posebnu SP (sportsku) izvedbu gume koja je prilagođena značajkama lakših naked i sportskih motocikala.

Prednja/stražnja

Dimenzija, nosivost i brzina

Izvedba

S

110/80R18 58V TL

 

S

110/80R19 59V TL

 

S

120/70ZR17 (58W) TL

 

S

120/70ZR18 (59W) TL

 

S

120/70ZR19 (60W) TL

 

S

130/70ZR17 (62W) TL

 

Z

140/70R18 67V TL

 

Z

150/70R17 69V TL

 

Z

150/70ZR17 (69W) TL

 

Z

160/60ZR17 (69W) TL

 

Z

160/70ZR17 (73W) TL

 

Z

170/60ZR17 (72W) TL

 

Z

170/60ZR18 (73W) TL

 

Z

180/55ZR17 (73W) TL

 

Z

180/55ZR17 (73W) TL SP

SP

Z

190/50ZR17 (73W) TL

 

Z

190/55ZR17 (75W) TL

 

Z

190/55ZR17 (75W) TL SP

SP



[1] Izračunato uz uvažavanje minimalne dubine profila od 1,6 mm prema njemačkom zakonodavstvu. U usporedbi s prosječnom izdržljivošću triju glavnih konkurentskih proizvoda u segmentu radijalnih sportskih turing guma (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Test je u studenom 2015. proveo Motorrad Test Center prema narudžbi kompanije Goodyear Dunlop. Dimenzija guma 120/70ZR17 sprijeda i 180/55ZR17 straga. Motocikl na testu: Yamaha FJR 1300A; testiranje na terenu održano je na cestama s različitom voznom površinom u španjolskoj pokrajini Almeria.

[2] U usporedbi s prosječnom izdržljivošću četiriju glavnih konkurentskih proizvoda u segmentu radijalnih sportskih turing guma (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT i Metzeler Roadtec Z8 MO). Test je u siječnju 2016. proveo Motorrad Test Center prema narudžbi kompanije Goodyear Dunlop. Dimenzija guma 120/70ZR17 sprijeda i 180/55ZR17 straga. Motocikl na testu: Yamaha FJR 1300A; testiranje je održano na testnoj stazi poduzeća Goodyear Dunlop u Mirevalu u Francuskoj.

[3] Izračunato uz uvažavanje minimalne dubine profila od 1,6 mm prema njemačkom zakonodavstvu. U usporedbi s prosječnom izdržljivošću triju glavnih konkurentskih proizvoda u segmentu radijalnih sportskih turing guma (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Test je u studenom 2015. proveo Motorrad Test Center prema narudžbi kompanije Goodyear Dunlop. Dimenzija guma 120/70ZR17 sprijeda i 180/55ZR17 straga. Motocikl na testu: Yamaha FJR 1300A; testiranje na terenu održano je na cestama s različitom voznom površinom u španjolskoj pokrajini Almeria.

[4] U usporedbi s prosječnom izdržljivošću četiriju glavnih konkurentskih proizvoda u segmentu radijalnih sportskih turing guma (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT i Metzeler Roadtec Z8 MO). Test je u siječnju 2016. proveo Motorrad Test Center prema narudžbi kompanije Goodyear Dunlop. Dimenzija guma 120/70ZR17 sprijeda i 180/55ZR17 straga. Motocikl na testu: Yamaha FJR 1300A; testiranje je održano na testnoj stazi poduzeća Goodyear Dunlop u Mirevalu u Francuskoj.

15.04.2016.