Nemiran rad motora kod Seat Leona

Vozim Seat Leona 2002. god., 81kw i ponekad u gradskoj vožnji u leru auto ode s 900 na 1100 okretaja u minuti pa me zanima što može biti u pitanju? Može li biti do MAF senzora i predlažete li mi da ga očistim? Također, nakon vožnje odmah po gašenju auta se čuje neki zvuk kuckanja kao da netko kovanicom lupka po tankom limu nekoliko puta pa prestane. Što može biti posrijedi? 

Uzroka mijenjanja broja okretaja može biti nekoliko: od nečiste klapne gasa (na benzinskim motorima), nečistim diznama (ne špricaju gorivo u "maglici" već curkaju ili kapaju kad je zaštopana od kamenca/čiste se motorvac sistemom) ili negdje motor vuče "falš zrak" (negdje je crijevo dovoda zraka porozno pa povremeno propušta u sistem). Što se tiče MAP senzora, mislim da do njega nije jer on bilježi količinu zraka koji dolazi u usis, a ako od nekuda dolazi višak on na to neće moći utjecati. Osim toga čišćenjem njega skidate zaštitni film kojim je premazan radi bolje učinkovitosti pa ćete tek tada napraviti ozbiljne probleme. Peporuka je da ga u servisu spojite na dijagnostički uređaj (negdje je ta usluga i besplatna) te ćete tada saznat u kojem smjeru da krenete.

14.11.2013.