Mercedes W123 200D - problem s paljenjem

Imam Mercedes W123 200D koji je prešao 450.000km i ozbiljan problem s paljenjem. Promijenjeni su svi filteri i ulje, spremnik goriva čišćen, akumulator je nov (95Ah), anlaser repariran, sve instalacije akumulatora i grijača su nove,  grijači ispravni. Pri paljenju auto vergla u prazno i tek kad ga odzračim tako što otpustim lajtung iznad dizne i gorivo izbije na njega pa ponovim postupak kod preostala 3 lajtunga onda počne malo trest motor. Kad se auto proba upaliti dan poslije opet je potrebno ponoviti postupak odzračivanja inače će opet verglati u prazno...

Sve što ste nabrojali da je na autu reparirano i izmijenjeno je uzalud (iako je, obzirom na kilometražu, to ionako trebalo učiniti) s obzirom u čemu je problem. Ako svaki put kad auto odstoji morate odzračivati lajtunge goriva na diznama znači da imate problem s gorivom koje se vraća natrag u rezervoar. Pregledajte crijeva od goriva - negdje je porozan, ne toliko da gorivo curi van već da zrak ulazi unutra, te na taj način gorivo ostaje bez tlaka u crijevu koje bi ga trebalo držati mirnog. Također, obratite pažnju na spojeve crijeva s kućištem filtera goriva te brtve na bosch pumpi (nadajte se da nije problem na njoj jer je reparacija pumpe zahtjevna i skupa). Ako nigdje niste našli propuštanje ugradite pred samu pumpu bespovratni ventil (košta do 100kn) te ćete na taj način riješiti problem barem dok se ne odlučite otici do servisera.

30.05.2014.
fotografija: Wikipedia