Kako riješiti problem visokotlačne pumpe?

Imam problem na svom Nissanu Patrolu 3.0 DTI, kojemu se pali žuta signalizacija greške motora. U uputama stoji da je voda u gorivu, ali nije. Vozilo radi normalno i ne troši puno, ali mi se čini da na dugim usponima, na otvorenoj cesti ili autocesti nema snage. Testirali su motor u Nissan GT Automobilima u Splitu i poslije nekoliko sati otkrili da je problem u elektronskom modulu pumpe Zexel. U Purić servisu poslije toga su mi dali ponudu za remont pumpe, cijena bi bila oko 1000 eura. Remont nisam napravio, a u drugim servisima “boschisti” su mi rekli da je pumpa u redu, sa svim tlakovima i parametrima, ali nije dobra elektronika. Ne znam gdje da riješim problem, a da me ne “oderu”. Ako možete pomoći savjetom, hvala.
Nažalost, elektronički modul na visokotlačnoj pumpi ne može se podešavati, nego je nužna izmjena, koja podrazumijeva i istodobni servis pumpe i kalibraciju. Osim u zagrebačkom servisu Purić, to vam mogu napraviti i u servisu Pinjušić (01 2995 244) pa se raspitajte za mogućnost popravka. U svakom slučaju, taj kvar traži vrhunski servis i, nažalost, ne možete očekivati da ćete proći jeftino.
27.10.2009.