PSA Peugeot Citroën lider u pogledu smanjenja emisije CO2 u 2014. u Europi

Na kraju 2014. ,PSA Peugeot Citroën ponovo preuzima mjesto lidera u Europi s prosjekom od 110,3 g CO2/km* (podaci preuzeti od AAA DATA) - dok je prosjek na europskom tržištu 123,7 g. U Grupi je utvrđeno postupno smanjenje emisija CO2 od oko 30 g od 2008. godine.

Ta rekordna razina pokazuje predanost Grupe u pružanju konkretnih odgovora na izazove zaštite okoliša. PSA Peugeot Citroën stoga je odvojio više od 50 % svojeg proračuna za istraživanja i razvoj kako bi razvio tehnologije namijenjene poboljšanju učinkovitosti i ekološke prihvatljivosti svojih vozila.

Grupa posebno taj uspjeh duguje smanjenju obujma svojih benzinskih motora (downsizing), odnosno ugradnjom novih trocilindarskih benzinskih motora PureTech, te učinkovitosti nove generacije dizelskih motora BlueHDi.  U 2014. godini, gotovo 30 % prodanih vozila Grupe imalo je emisiju manju od 100 g CO2..
S tim učinkovitim benzinskim i dizelskim motorima, brojni modeli Grupe lideri su na tržištu u svojoj kategoriji u pogledu emisije CO2 .  Njihov značajan udio u prodaji diljem Europe tako pridonosi smanjenju emisije.

Kao primjer:
- Citroën C4 Cactus 1,6L BlueHDi, 100 KS, 82 g CO2
- DS 3 1,6L BlueHDi, 100 KS, 79 g CO2
- Peugeot 308 1,2L PureTech, 130 KS, 107 g CO2. Ta benzinska verzija  dosegla je i rekordnu potrošnju od 2,85 l/100 km, vozeći 1810 km s jednim spremnikom goriva od 51 litre.

Na novijim modelima Peugeot 308 i Citroën C4 Picasso, razvijenima na novoj platformi EMP2, kao i na modelu Citroën C4 Cactus lansiranom 2014. znatno je smanjena masa i to 140 odnosno 200 kg, što je ključni čimbenik u smanjenju potrošnje.

 „Ovaj izvanredan rezultat smanjenja emisije CO2 plod je tehnološkog napretka koji je ostvario PSA Peugeot Citroën s benzinskim i dizelskim motorima, ali i neprestanog istraživanja u pogledu smanjenja mase vozila i njihove aerodinamičnosti. Grupa i dalje mnogo ulaže u istraživanje i inovacije, posebno hibridne tehnologije s mogućnošću punjenja (plug-in) i budućih generacija električnih vozila“ potvrdio je Gilles Le Borgne, Direktor istraživanja i razvoja grupe PSA Peugeot Citroën.

*Prosjek emisije CO2 u mješovitoj vožnji homologiran je prema registriranim osobnim vozilima grupe PSA Peugeot Citroën tijekom 2014. diljem 22 zemlje Europske unije (osim Grčke, Hrvatske, Rumunjske, Bugarske, Cipra, Malte).

18.02.2015.